توفیقات خوب پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با مفاسد مالی

توفیقات خوب پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با مفاسد مالی

فرمانده ناجا با اشاره به فعالیت پلیس امنیت اقتصادی گفت: باتوجه به اینکه پلیس نوپایی است اما در برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و همچنین کشف کالای قاچاق توفیقات خوبی داشته است.

دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 15:34

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای امسال فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه پلیس نوپایی است اما در این مدت اقدامات خوبی را ارائه داده و در برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و همچنین کشف کالای قاچاق توفیقات خوبی داشته است.

فرمانده ناجا افزود: پلیس امنیت اقتصادی در همین مدت کم پرونده های محکمه پسندی را کشف و تا پایان سال به مراجع قضایی انتقال می دهد که مورد توجه قرار دارند.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، پلیس گمرکات هم در 13 گمرک کشور با همت همکاران راه اندازی شده، تا پایان سال هم در سایر گمرکات کشور شروع به فعالیت می کند و انشاالله شاهد تاثیرات به سزای آن در کنترل ورود و خروج کالا به کشور خواهیم بود.

سردار اشتری با اشاره به فعالیت مراکز مشاوره ای در کلانتری ها، گفت: هزار کلانتری در کشور دارای داوئر مشاوره ای هستند و همچنین 40 مرکز ارائه خدمات مشاوره ای در سطح کشور داریم که خوشبختانه تاکنون بیش از 70 درصد پرونده های ارجاع شده به این مراکز، منجربه صلح شده است و انشاالله این روند بسیار خوب همچنان ادامه یابد و شاهد کاهش جرائم باشیم.

فرمانده ناجا در خصوص وضعیت امنیتی گیلان، گفت: با همت همکاران نیروی انتظامی استان گیلان و همچنین مشارکت و همراهی مردم وضعیت خوبی در امنیت مرز های خشکی و آبی داریم.

وی با بیان اینکه جاده های گیلان همواره از پرترددترین محورهای کشور است، گفت: مسیرهای منتهی به گیلان به دلیل تردد ویژه و گردشگرپذیر بودن، همواره محل وقوع حوادث جاده ای گوناگون بوده است ولی خوشبختانه در نیمه نخست امسال شاهد کاهش 12 درصدی تلفات جاده ای و همچنین کاهش 18 درصدی سوانح بودیم؛ در تلاش هستیم تا با همت مردم و استفاده از فناوری های نوین و همچنین نصب دوربین  تصادفات را به حداقل برسانیم.

سردار اشتری در خصوص وضعیت ترافیکی شهر رشت، افزود: باید از نظر زیرساخت ترافیکی اصلاحات هندسی در شهر صورتک گیرد که این امر هم مستلزم تعامل و مشارکت بیشتری نهادهای متولی است.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 356

ثبت نظر

ارسال