تمهیدات پایتخت برای تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی / اشک تمساح آمریکا برای ایرانیان

تمهیدات پایتخت برای تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی / اشک تمساح آمریکا برای ایرانیان

پیش بینی حضور جمعیت چهار میلیونی در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع، تغییر نام بزرگراه رسالت به شهید «سلیمانی»، سنگ‌اندازی آمریکا در تامین داروی بیماران ایران و... برخی از مهم‌ترین خبرهای تحریریه اجتماعی ایسنا در 15 دی ماه است.

یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 19:19

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، برخی از مهم‌ترین خبرهای تحریریه اجتماعی ایسنا در ۱۵ دی ماه در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی تیتر آن‌ها متن کامل خبر در دسترس خواهد بود:

تغییر نام بزرگراه رسالت به شهید «سلیمانی»

اعضای شورای شهر تهران به دو فوریت تغییر نام بخش شرقی بزرگراه رسالت به شهید سردار «قاسم سلیمانی» رای مثبت دادند.

پیش بینی حضور جمعیت چهار میلیونی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی

معاون عمرانی استانداری تهران تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

اشک تمساح آمریکا برای ایرانیان/ سنگ‌اندازی در تامین داروی بیماران

رییس سازمان غذا و دارو از سنگ‌اندازی‌های مستقیم آمریکا برای تامین داروهای بیماران MPS خبر داد و گفت: آمریکایی‌ها مشخصا به شرکت کره‌ای تولیدکننده داروهای MPS اعلام کردند که اگر با ایران کار کردید، دیگر نمی‌توانید با ما و کشورهای متحدمان کار کنید.

فروکش موج آنفلوآنزا در کشور/۳ فوتی در هفته گذشته

رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ‌ خبر از کنترل اپیدمی آنفلوآنزا داد و گفت: با فروکش کردن بیماری، نگرانی درباره این بیماری مرتفع شده است.

۶ وظیفه وزارت بهداشت در اجرای قانون هوای پاک

«قانون هوای پاک» شامل ۳۴ ماده و ۳۹ تبصره از ۲۳ مردادماه سال ۹۶ از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد؛ قانونی که طبق آن علاوه بر سازمان حفاظت محیط زیست، ارگان‌ها و نهادهای دیگری نیز موظف به پایبندی به موارد آن هستند...

تشکیل کارگروه مقابله با فرارهای بیمه‌ای/ کارگران محرمانه گزارش دهند

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران از رسیدگی و ثبت ۸۰۰۰ پرونده بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خبر داد و گفت: سازوکارهای خوبی را پیش‌بینی کردیم و گارگروه‌هایی تشکیل شده تا با تمهیدات مهیا شده بتوانیم گام‌های موثری برای جلوگیری از فرارهای بیمه‌ای برداریم.

بازدید سرزده حاجی میرزایی از دبستانی پرجمعیت در منطقه چهار تهران

صبح امروز وزیر آموزش‌وپرورش از دبستانی در منطقه چهار تهران به‌طور سرزده بازدید کرد.

سقف مدرسه میناب ریزش نکرده است/ مهتابی با مقداری گچ از سقف افتاده!

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از تخریب بخشی از سقف مدرسه «پور ولی» روستای راونگ از توابع بخش مرکزی میناب درهرمزگان و ریختن آن بر سر دانش‌آموزان داشت. فخرالدین هاشمی، مدیرکل نوسازی هرمزگان در این باره توضیحاتی به ایسنا ارائه و اظهار کرد: به هیچ عنوان سقف مدرسه ریزش نکرده است. بر اساس اطلاعات کسب شده، اولیای مدرسه اقدام به تعویض مهتابی کلاس درس کرده‌اند، اما گویا مهتابی درست نصب نشده و با جایگاهش از سقف پایین آمده که به همراه آن مقداری از گچ سقف نیز جدا شده و ریزش کرده است.

علت افزایش انتشار ذرات معلق در هوای تهران بر اساس سیاهه انتشار

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران علت افزایش انتشار ذرات معلق در تهران بر اساس سیاهه انتشار سال ۹۶ را منابع جدید آلودگی هوا معرفی کرد که در سیاهه انتشار قبلی به آن‌ها توجهی نشده بود.

تنفس هوای سالم در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط سالم است، اما به‌تدریج بر غلظت آلاینده‌های هوا در برخی مناطق افزوده می‌شود.

تهدید جان شهروندان از سوی ساختمان‌های نیمه‌کاره و رها شده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانی هر چند وقت‌ یکبار با حوادثی در ساختمان‌های نیمه کاره رها شده یا در حال ساخت دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: ساختمان‌های نیمه کاره‌ای که بعد از مدتی رها می‌شوند، ایمنی عابران و امنیت شهروندان را تهدید می‌کنند.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع سپهبد «قاسم سلیمانی » را تشریح کرد.

، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا تا لحظه مخابره این گزارش نیز در ادامه می‌آید:

واکنش هاشمی به پیشنهاد تغییر نام بزرگراه شهید همت

اشک تمساح آمریکا برای ایرانیان/ سنگ‌اندازی در تامین داروی بیماران

تغییر نام بزرگراه رسالت به شهید «سلیمانی»

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی

تمهیدات متروی تهران برای مراسم وداع با پیکر شهید سردار سلیمانی

انتهای پیام

تعداد بازدید : 641

ثبت نظر

ارسال