تسلیت معاون وزیر بهداشت به مناسبت فوت دو دانشجوی علوم پزشکی اهواز

تسلیت معاون وزیر بهداشت به مناسبت فوت دو دانشجوی علوم پزشکی اهواز

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت فوت دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز را تسلیت گفت.

سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 0:56

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تسلیت فوت دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: علت مرگ این دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز که با فاصله چند روز در این دانشگاه فوت شده‌اند، در دست بررسی است و پس از اعلام نظر مراجع ذی‌الصلاح و بررسی پرونده سلامت‌روان آنها، دلیل اصلی منجر به مرگ و دلایل زمینه‌ای آن اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تسلیت درگذشت این دو نفر دانشجو به همه دانشگاهیان و خانواده‌های داغدار این دانشجویان، گفت: متأسفانه در چند روز گذشته خبر درگذشت این دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، احساسات همه دانشگاهیان را جریحه‌دار کرده و بسیار تکان دهنده بود.

وی گفت: بنده این حادثه ناگوار را به همه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و خانواده محترم آنان تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم هرگز شاهد از دست دادن هیچ یک از دانشجویان که ذخایر ارزشمند انسانی کشور هستند، نباشیم.

لاری با تأکید بر این‌که دلایل فوت این دو دانشجو در حال بررسی است، گفت: علت فوت این دو دانشجو باید توسط مراجع رسمی اعلام شود و تا زمانی که اعلام نشده نمی‌توان در خصوص علت مرگ اظهار نظر کرد.

وی افزود: یک تیم از وزارت بهداشت با همکاری مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و پزشکی قانونی اهواز در حال بررسی علت فوت و دلایل وقوع این حوادث تلخ هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تصریح کرد: روز شنبه ۳۰ آذرماه نیز یک تیم از وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز حضور یافته و مستندات و جمع‌بندی نظر کارشناسان را بررسی خواهند کرد.

طی چند روز گذشته دو دانشجوی رشته‌های پزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز جان خود را از دست داده‌اند که دلایل فوت این افراد توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 4800503
تعداد بازدید : 397

ثبت نظر

ارسال