تدوین طرح ارتقای خوابگاه دانشجویان دختر

تدوین طرح ارتقای خوابگاه دانشجویان دختر

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری از تدوین طرح ارتقای خوابگاه دانشجویان دختر خبر داد و گفت: فردا با وزیر علوم جلسه‌ای داریم که خواسته دانشجویان در این جلسه مطرح خواهد شد.

سه شنبه 28 آبان 1398 ساعت 15:43

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

،‌ زهرا جواهریان در مراسم طرح توانمندسازی سفیران فرهنگی در دانشگاه‌های کشور که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: ما در سال ۹۶ طرحی را با هدف تدوین ارتقای خوابگاه دانشجویی به‌ویژه زنان و دختران داشتیم‌، در آنجا خواسته‌هایی از سوی دانشجویان مطرح شد و فردا با وزیر علوم جلسه‌ای داریم که خواسته دانشجویان در آنجا مطرح خواهد شد. 

وی در ادامه تاکید کرد: مبنای کارگاه‌های متعددی که در همایش امروز برگزار می‌شود، به خواست خود دانشجویان بوده است و انتظار ما بعد از این جلسات این است که دانشجویان بتوانند آموزه‌های خود را در کشور منتقل کنند. 

جواهریان همچنین یادآور شد: یکی از محورهای اصلی معاونت زنان و امور خانواده حمایت‌ از سمن‌های کشور است. ما ظرفیت‌ها را شناسایی می‌کنیم تا بتوانیم با سازمان‌های مردم نهاد کار کنیم. یکی از بحث‌ها در این کارگاه‌ها بحث تاب‌آوری است، البته هدف از تاب‌آوری تحمل نیست؛ بلکه تاب‌آوری و کنار آمدن با شرایط است. کشور ما روی خطی قرار گرفته که از تغییر اقلیم بیشتری برخوردار است و کنار آمدن با آن نیازمند تاب‌آوری است. 

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان با اشاره به اینکه امروزه گفت‌وگو در خانواده‌ها به کمتر از ۲۰ دقیقه رسیده است، خاطر نشان کرد: سوال این است که چرا سطح گفت‌وگوها در خانواده پایین آمده است؟ به همین جهت در بخش گفت‌وگو که در این کارگاه‌ها برگزار می‌شود، به گسترش گفت‌وگوی بین نسلی کمک می‌کنیم.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 461

ثبت نظر

ارسال