تداوم باد شمال در بوشهر /خلیج‌فارس همچنان مواج است

تداوم باد شمال در بوشهر /خلیج‌فارس همچنان مواج است

طبق اعلام هواشناسی امروز و فردا در بندر بوشهر وزش باد شمالی تداوم خواهد داشت و دریا خصوصاً در سواحل مرکزی و جنوبی تا حدودی مواج خواهد بود.

شنبه 11 آبان 1398 ساعت 11:56

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمالی طی امروز و فردا در سطح استان به خصوص در سواحل و بر روی خلیج فارس می باشد. بنابراین دریا خصوصاً در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج خواهد بود. پیش بینی می شود در روز دوشنبه از سرعت وزش باد کاسته شود اما مجدداً از روز سه شنبه سرعت باد با جهت شمال غربی به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

بر اساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در قسمتهای جنوبی در سواحل و بر روی دریا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود و ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فاصله از ساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر می رسد.

، کمترین دمای روز جاری در استان بوشهر مربوط به شهر جم با ۲۹ درجه سانتیگراد، بیشترین دما نیز در شهرهای اهرم، خورموج، برازجان و دیّر با ۳۴ درجه سانتیگراد است. همچنین فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۰۵، مد دریا ساعت ۱۳:۵۷ و جزر دوم دریا ساعت ۱۷:۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 304

ثبت نظر

ارسال