بهسازی مدارس مناطق محروم شهرستان چناران به همت دانش‌آموزان جهادگر رضوی

بهسازی مدارس مناطق محروم شهرستان چناران به همت دانش‌آموزان جهادگر رضوی

مدیر دبیرستان پسرانه واحد ۱۵ امام رضا(ع) اظهار کرد: به همت جمعی از دانش‌آموزان جهادگر رضوی، مدارس مناطق محروم شهرستان چناران ترمیم و بهسازی شد.

شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 11:50

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین فرجاد نسب با اشاره به اینکه این طرح در قالب اردوهای جهادی و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان انجام می‌شود، اظهار کرد: فعالیت این دانش‌آموزان در عرصه‌های عمرانی، بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس است که ذیل این طرح خدمات مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، دانش‌آموزان جهادگر رضوی با مشارکت بسیج دانش آموزی شهرستان چناران با حضور در حوزه‌های تعریف شده، تاکنون ۳ مدرسه محروم و فرسوده سید آباد، هنرستان امام جواد(ع) و شاهد را بهسازی و ترمیم کردند که با پشتکار این جوانان امیدواریم تا اتمام طرح ۳ مدرسه دیگر نیز عملیات بهسازی آن انجام شود.
فرجاد نسب با اشاره به اینکه این طرح از ۱۶ مرداد آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد، افزود: اردوهای جهادی دانش‌آموزان یک حرکتی اجتماعی است که با ارزش‌ها و تعالیم دینی آمیخته شده و بدون تردید آثار و برکات ارزشمندی را برای آنان در پی دارد.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ دانش‌آموز در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال در این طرح مشارکت داشتند، گفت: این طرح علاوه بر تربیت و خودسازی نفس، موجب تقویت روحیه جهادی، حس نوع دوستی و زمینه‌ساز تعالی و تکامل آنان می‌شود و دانش‌آموزان را برای پذیرفتن پست‌های مدیریتی در آینده آماده می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

تعداد بازدید : 467

ثبت نظر

ارسال