بررسی چالش‌های صنعت دریایی کشور در قشم

بررسی چالش‌های صنعت دریایی کشور در قشم

دانشکده مهندسی دریای دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان دبیرخانه علمی بیست و یکمین همایش صنایع دریایی ایران که آذرماه امسال در قشم برگزار می‌شود، انتخاب شد.

چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 21:39

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، صنایع دریایی به‌عنوان بخشی مهم از فعالیت‌های اقتصادی کشور، طی سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و در عین حال فراز و نشیب‌های مختلفی را نیز تجربه کرده است. برگزاری منظم و سالانه همایش‌های صنایع دریایی فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالش‌های این حوزه مهم از صنعت کشور است.

در این راستا بیست و یکمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران و با همکاری ارگان‌های دریایی کشور در ۱۳ تا ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ در جزیره قشم برگزار خواهد شد. 

بیست‌ویکمین همایش صنایع دریایی در هشت محور تخصصی طراحی، ساخت شناور و تجهیزات دریایی، فراساحل، سواحل و بنادر، استانداردها و HSE، مهندسی مواد پیشرفته و فناوری‏‌های نوین دریایی، لجستیک و حمل و نقل دریایی، شیلات، اقیانوس‌‏شناسی و زیست‌فناوری دریا، مدیریت، حقوق، بیمه و اقتصاد دریا و همچنین سرمایه‏‏‌های انسانی، اجتماعی و گردشگری دریایی که هر یک از محورها دارای زیرمحورهایی نیز هستند، برگزار خواهد شد.

همچنین امسال دو محور شرکت‌های نوپا (start up) و کسب‌وکارهای نوین دریایی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز صنایع دریایی در بخش محورهای توسعه بازار به همایش اضافه شده‌اند.

دانشکده مهندسی دریای دانشگاه صنعتی امیرکبیر دبیرخانه علمی بیست و یکمین همایش صنایع دریایی و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان دبیرخانه اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه صنایع دریایی را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همایش به وب‌سایت http://www.iranmic.ir/ و برای نمایشگاه به تارنمای http://www.irimex.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۷۰۸۸۳۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 314

ثبت نظر

ارسال