اهالی شهرری حتی در فکرشان جدایی از تهران را تصور نمی‌کنند

اهالی شهرری حتی در فکرشان جدایی از تهران را تصور نمی‌کنند

رییس شورای شهر تهران عنوان کرد که سرازیرشدن مشکلات شهر تهران به شهرری ظلم بزرگ تهران به شهرری است.

دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 8:42

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، محسن هاشمی صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان 40 پروژه در منطقه 20 با اشاره به آیین سنتی شب یلدا گفت: مفهوم شب یلدا این است که با یک امید، شب‌های تاریک را پشت سر گذاشته و به سمت نور یا همان طولانی‌تر شدن روز پیش می‌بریم و با مفهوم شب یلدا به سمت روزهای بهتر می‌رویم و امید داریم که از شرایط سخت عبور می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این دوران که سخت‌ترین شرایط معیشتی را می‌گذرانیم جا دارد که امیدوار گشایش باشیم تا وضعیت از این به بعد بهتر شود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوای پایتخت اظهار کرد: معمولا میزان آلایندگی شهرری در اوج است و این مساله مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند که البته باید بگویم این مشکلات ظلم بزرگ تهران به سمت شهرری است و شاید به همین دلیل است که اهالی شهرری تلاش می‌کنند که مساله‌ جدایی ری از تهران را پیگیری کنند.

هاشمی با اشاره به مشکلات انتقال پسماند تهران به آرادکوه از طریق شهرری گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که مردم شهرری را ناراحت می‌کند مساله‌ی بهشت زهرا (س) است که البته این روزها بحث توسعه بهشت زهرا (س) نیز مطرح است و به نظر می‌رسد می‌بایست در طرح جامع تهران نقاط دیگری را به عنوان گورستان در نظر بگیریم تا همه اموات تنها در یک پهنه دفن نشوند تا مشکلات برای اهالی ایجاد نشود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به لزوم تصویب طرح جامع پسماند به تهران که در مراحل پایانی قرار دارد، ادامه داد: اهالی شهرری از فعالیت آرادکوه ناراحت هستند که البته براساس طرح جامع پسماندی که در مراحل پایانی قرار دارد می‌بایست پسماند هر منطقه در همانجا ساماندهی شود و زباله‌گردی از سطل‌های زباله و مافیای زباله از بین می‌رود.

وی با بیان این‌که اگر نگاه ویژه‌ای به شهرری داشته باشیم، فکر نمی‌کنم که اهالی شهرری حتی در فکرشان جدایی از تهران را تصور کنند، گفت: باید فکری به حال مشکلات تهران که به سمت شهرری می‌آید کنیم تا موجب آرامش در شهرری شویم.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 345

ثبت نظر

ارسال