افتتاح خانه تهران در هفته تهران

افتتاح خانه تهران در هفته تهران

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از افتتاح خانه تهران در هفته تهران خبر داد.

سه شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 11:45

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه امسال پنجمین سال برگزاری مراسم روز تهران در ۱۵ مهر ماه است، گفت: برنامه‌های روز تهران فراتر از یک روز خواهد بود و امسال برای اولین بار هفته تهران خواهیم داشت و از روز جمعه ۱۲ مهر تا پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه هفته تهران خواهد بود.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های شورای شهر نیز فعال هستند، ‌گفت: در سال‌های قبل تنها مناطق یک، ۱۱، ۱۲ و ۲۰ که شکل‌گیری و هویت‌بخشی تهران از آنجا بود، مورد توجه قرار می‌گرفت، اما امسال با کمک شورایاران همه محلات و مناطق درگیر خواهند شد به گونه‌ای که شورایاران با شعار «۳۵۰ محله- ۳۵۰ خاطره» برنامه‌های هفته تهران را اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهردار تهران قول داده است که در هفته تهران،‌ خانه تهران را افتتاح کند،‌ گفت: همچنین کمیسیون‌های شورای شهر نیز فعال شدند به گونه‌ای که بزرگترین پارک بانوان در ۳۵ هکتار افتتاح می‌شود و با همت کمیسیون معماری و شهرسازی "خانه لرزاده" به عنوان خانه معمار افتتاح می‌شود.

مسجدجامعی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر روز هفته تهران به یک موضوع نامگذاری شده، گفت: آموزش و پرورش، وزارت ارشاد، میراث فرهنگی، وزارت ارتباطات و... نیز اقداماتی دارند که اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 282

ثبت نظر

ارسال