استانداری بوشهر در ارتقای بیمارستان کنگان همت بیشتری کند

استانداری بوشهر در ارتقای بیمارستان کنگان همت بیشتری کند

بوشهر- نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: کنگان مرکز جنوب استان بوشهر است بنابراین استاندار در ارتقای بیمارستان کنگان همت بیشتری کند.

سه شنبه 26 شهریور 1398

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان مرکز جنوب استان بوشهر است که اگر در دیگر شهرستان‌ها کمبودهایی وجود داشته باشد چشم امید مردم به شهرستان کنگان است که امیدوارم استاندار در ارتقای بیمارستان کنگان همت بیشتری کنند.

وی تصریح کرد: اکنون در مراسم تکریم فرمانداری نشستیم که باانصاف نیروی صادق و همراه و با تعامل است که در این چهار سالی که در خدمت آن بودیم مردم از آن به نیکی یاد می‌کنند.

الماسی افزود: انتخاب سید علی پاک‌نژاد به‌عنوان فرماندار کنگان که یکی از فرزندان لایق جنوب استان است، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بابیان اینکه مردم صاحبان انقلاب هستند و باید برای آن‌ها ارزش و احترام قائل باشیم و هر مسئولی که سمت می‌گیرد نباید از خدمت به مردم دریغ کند گفت: خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در برخی جاها مد شده است که تا مردم از مسؤولین انتقاد کنند می‌گویند که مردم اطلاع ندارند.

کد خبر 4720415
تعداد بازدید : 495

ثبت نظر

ارسال