آغاز به کار اولین کنفرانس ملی آموزش ترکیبی ایران در دانشگاه پیام نور

آغاز به کار اولین کنفرانس ملی آموزش ترکیبی ایران در دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از آغاز به کار اولین کنفرانس ملی آموزش ترکیبی ایران به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 19:26

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر مرتضی محسنی با عنوان اینکه در حال حاضر دانشگاه پیام نور با توجه به رسالتش به عنوان متولی اصلی نظام آموزشی باز سعی می کند با ارائه بهترین شیوه آموزشی بیشترین تطبیق را با نیاز مخاطبان داشته باشد، افزود: این دانشگاه هم اکنون با استفاده از شیوه آموزشی ترکیبی(حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی) به عنوان شیوه ای نوین که در سطح جهان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، همگام با تکنولوژی ها روز و نیاز متنوع مخاطبان، بهترین و با کیفیت ترین آموزش را ارائه می کند.

دکتر مرتضی محسنی در حاشیه کنفرانس ملی آموزش ترکیبی ایران که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد، این دانشگاه را بهترین متولی آموزش ترکیبی در کشور دانست و افزود: هدف از برگزاری این همایش، معرفی شیوه آموزشی ترکیبی به جامعه و حرکت در مسیر به روز رسانی شیوه های آموزشی همگام با دانشگاه های باز دنیاست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی افزود: برگزاری این همایش، علاوه بر معرفی شیوه آموزش ترکیبی، با ارائه چارچوب علمی مناسب، امکان بررسی چالش های موجود را توسط متخصصان فراهم می کند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 358

ثبت نظر

ارسال