"حرکت" عصاره و چکیده فعالیت انجمن‌های علمی/اعلام میزبان دوازدهمین دوره این جشنواره

"حرکت" عصاره و چکیده فعالیت انجمن‌های علمی/اعلام میزبان دوازدهمین دوره این جشنواره

در اولین جلسه شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ضمن اشاره به این موضوع که جشنواره "حرکت" عصاره و چکیده فعالیت انجمن‌های علمی است، اعلام شد که دانشگاه پیام‌نور میزبان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در شهر تبریز خواهد بود.

پنجشنبه 12 دی 1398 ساعت 22:35

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در اولین جلسه شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ضمن خیرمقدم به اعضای جلسه و ابراز خرسندی از کیفیت برگزاری بخش‌های مختلف در یازدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه اصفهان، همفکری و همراهی مجموعه‌های مختلف برای برگزاری جشنواره‌ای درخور و شایسته انجمن‌های علمی دانشجویی و دانشجویان را بسیار ضروری و مهم عنوان کرد.

دکتر غفاری بخش‌های بین‌الملل و ارتباط با صنعت جامعه و بازار را از ویژگی‌های مهم جشنواره یازدهم برشمرد که در تعامل، ارتباط و الگوبرداری دانشجویان از فعالیت‌های دانشجویان سایر کشورها و همچنین آشنا شدن با مسائل و مشکلات جامعه و صنعت و جهت‌گیری برای فعالیت براین اساس بسیار مفید بود.

در ادامه مهندس عسکری، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فعالیت بیش از ۹۰۰۰ انجمن علمی در دانشگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: عصاره و چکیده فعالیت انجمن‌های علمی جشنواره حرکت است.

وی تصریح کرد: در جشنواره یازدهم بخش بین‌الملل بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و شاهد حضور ۸۵ دانشجوی خارجی در جشنواره بودیم. این بخش با هدف شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم ایران با سایر کشورها، شکل‌گیری تعامل و ارتباط بین دانشجویان داخلی و خارجی و ... برگزار شد.

عسکری دانشگاه پیام نور را به عنوان میزبان این دوره جشنواره معرفی و اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‌های مختلف گردشگری، صنعتی، خدماتی و ... در انتخاب شهر محل برگزاری جشنواره بسیار حائز اهمیت است، شهر تبریز به عنوان محل برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت انتخاب شده است که از ظرفیت‌های مجموعه دانشگاه‌های شهر تبریز برای برگزاری جشنواره استفاده خواهد شد و جلسات کمیته برگزاری جشنواره که در استان مستقر است، با حضور رؤسای کلیه دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

در ادامه اعضای جلسه ضمن ارائه گزارش از فرایندهای اجرایی جشنواره، پیشنهاداتی برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره در این دوره ارائه کردند.

بر اساس اعلام وزارت علوم، دکتر سید بابک ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و داور جشنواره حرکت به عنوان دبیر علمی و ریاست کمیته داوری جشنواره، دکتر کشمیری مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و امور فناوری وزارت علوم به عنوان عضو شورا و دکتر امین ناجی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور به عنوان دبیر اجرایی جشنواره منصوب شدند که در پایان جلسه احکام به ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 371

ثبت نظر

ارسال