کمک سازمان بودجه به تغذیه دانشگاه‌ها/ تخصیص تنها ۴۲ درصد بودجه جاری

کمک سازمان بودجه به تغذیه دانشگاه‌ها/ تخصیص تنها ۴۲ درصد بودجه جاری

رئیس دانشگاه تهران از کمک تغذیه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور به دانشگاه‌ها به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی خبر داد و گفت: با وجود این که ما وارد ماه هفتم سال می‌شویم تنها ۴۲ درصد بودجه دانشگاه‌ها تخصیص پیدا کرده است.

دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 22:12

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

دکتر محمود نیلی احمدآبادی به آخرین وضعیت تخصیص بودجه این دانشگاه برای سال جاری اشاره کرد و افزود: ما تمام تلاش خود را برای فراهم کردن تسهیلات لازم به منظور شروع سال تحصیلی جدید را فراهم کردیم و اخیرا نیز سازمان برنامه و بودجه کشور کمکی به دانشگاه‌ها کرد تا بخشی از هزینه‌های تغذیه دانشجویان جبران شود این کمک خارج از بودجه مصوب دانشگاه‌ها بود و به خاطر افزایش قیمت مواد غذایی که در بودجه دیده نشده بود تخصیص یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: البته سازمان برنامه و بودجه کشور علاوه بر کمک تغذیه‌ای قول داده است که این کمک‌های این گونه به دانشگاه‌ها ادامه پیدا کنند چرا که با مبلغ پرداختی اخیر کفاف هزینه‌های سرسام آور تغذیه دانشجویان را نمی دهد.

رئیس دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: تخصیص‌های سال جاری دانشگاه‌ها به صورت کامل اتفاق نیفتاده است و امیدوار هستیم در پرداخت به موقع آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

دکتر نیلی تاکید کرد: با گذشت شش ماه از سال حدود ۴۲ درصد تخصیص‌های دانشگاه‌ها پرداخت‌ها شده است این در حالی است که ما وارد ماه هفت سال می‌شویم البته ما معتقد هستم دولت نهایت کمک برای به دانشگاه‌ها را به عمل می‌آورد اما ما می‌خواهیم توجه آنها به هزینه‌های بالای دانشگاه‌ها جلب شود.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 330

ثبت نظر

ارسال