کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف ۵ تن و ۷۰۵ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ نفر قاچاقچی توسط مرزبانان در مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد.

یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 22:28

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

سردار قاسم رضایی گفت: مرزبانان سیستان و بلوچستان روز گذشته با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها از ورود اعضای یک باند کلان قاچاق مواد مخدر به کشور از مرزهای پاکستان مطلع شدند.

وی تصریح کرد: مرزبانان پس از رویارویی با سوداگران مرگ با واکنش سریع و موضع گیری مناسب در درگیری با قاچاقچیان، آنان را زمین‌گیر کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه گفت: مرزبانان در این عملیات ضمن انهدام این باند، ۵ تن و ۷۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک و ۲ تن و ۵ کیلوگرم مرفین از قاچاقچیان کشف کردند.

رضایی افزود: در این عملیات‌ علاوه بر دستگیری ۷ قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، بی‌سیم و خودرو از سوداگران مرگ کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده مرزبانی ناجا ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان و حمایت‌های بی‌دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده‌اند و با هرگونه تجاوز به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 437

ثبت نظر

ارسال