کسب موافقت اصولی برای ۳۹ مرکز تحقیقاتی

کسب موافقت اصولی برای ۳۹ مرکز تحقیقاتی

مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تا پایان سال گذشته، ۳۹ مرکز تحقیقاتی این دانشگاه موفق به کسب موافقت اصولی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده اند.

سه شنبه 2 مهر 1398 ساعت 1:44

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر سعید اسلامی با بیان اینکه سازماندهی و تقویت مراکز و هماهنگی فعالیت‌های آنها از جمله وظایف مدیریت پژوهشی دانشگاه است، خاطر نشان کرد : نخستین مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عنوان مرکز تحقیقات علوم دارویی و ایمونولوژی در سال ۱۳۷۹شروع به کار کرد و اکنون تعداد قابل توجهی ازاعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان دانشگاه در این مراکز مشغول به تحقیق بوده تا با گسترش طرح ها و پژوهش های  اولویت دار به نیازهای سلامت جامعه، پاسخ دهند.

وی خاطر نشان کرد: موافقت با ایجاد مراکز تحقیقاتی دو مرحله‌  دارد موافقت اصولی و موافقت قطعی و تحقق هر یک از مراحل فوق منوط به تائید معاونت تحقیقات و فناوری و تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی خواهد بود و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال حاضر موفق به دریافت ۱۶ موافقت قطعی از سوی وزارت شده است .

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: تأسیس و فعالیت مراکز تحقیقات از راهکارهای کلیدی و عملی برای تقویت توان پژوهشی دانشکده ها و گروههای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی به شمار می رود.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 392

ثبت نظر

ارسال