پذیرش حدود ۱۹۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی دزفول+جزئیات ثبت‌نام

پذیرش حدود ۱۹۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی دزفول+جزئیات ثبت‌نام

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به پذیرش ۱۷۴ نفر در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون، گفت: حدود ۱۵ نفر نیز به صورت بدون آزمون در این مقطع در دانشگاه پذیرفته شده‌اند، ثبت‌نام اینترنتی این افراد از ۲۴ تا ۲۶ شهریور انجام می‌شود.

پنجشنبه 21 شهریور 1398 ساعت 22:30

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

علی ظاهرزاده اظهار کرد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد ۱۷۴ نفر از طریق آزمون در دانشگاه در ۱۲ رشته پذیرش شده‌اند، علاوه براین حدود ۱۵ نفر نیز به صورت بدون آزمون یعنی به صورت دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

وی افزود: ثبت‌نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از روز یکشنبه، ۲۴ شهریور آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۲۶ شهریور ماه ادامه دارد. ثبت‌نام حضوری پذیرفته شدگان نیز ۲۷ شهریور انجام می‌شود و دانشجویان باید در این روز با در دست داشتن اصل مدارک خود به دانشگاه مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول درخصوص مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری در دانشگاه، گفت: دانشجویان باید مدارکی مانند مدارک هویتی، گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی و... را همراه داشته باشند. البته اطلاعات دقیق‌تر در خصوص ثبت‌نام دانشجویان در سایت دانشگاه به نشانی http://jsu.ac.ir/ موجود است.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 408

ثبت نظر

ارسال