ویدیوی انتقال سربازان زخمی اسرائیلی درپی حمله موشکی حزب‌الله لبنان

ویدیوی انتقال سربازان زخمی اسرائیلی درپی حمله موشکی حزب‌الله لبنان

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی و نیز نخست وزیر این رژیم زخمی شدن سربازان اسرائیلی و انتقال آنها به بیمارستان در پی شلیک موشک از اراضی لبنان را تکذیب کردند، رسانه‌های مختلف اسرائیلی این مساله را تایید کرده و ویدیوهایی از فرار سربازان و انتقال زخمی‌ها را منتشر کردند.

دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 12:36

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، رسانه‌های مختلف ویدیوهایی از لحظات فرار تعدادی از سربازان اسرائیلی از منطقه مرزی در پی شلیک موشک‌های ضد تانک از لبنان به سمت شهرک مرزی آویویم و انتقال سربازان زخمی با یک فروند هلی‌کوپتر نظامی اسرائیل به بیمارستان این شهرک را منتشر کردند.

این ویدیوها در حالی منتشر شدند که مسؤولان رژیم صهیونیستی بدون اشاره به تعداد، از زخمی شدن تعدادی در این حمله خبر دادند. آنها اعلام کردند، تعدادی موشک ضد تانک از لبنان به سوی یک پایگاه نظامی اسرائیل و خودروهای نظامی شلیک شدند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز انتقال تعدادی زخمی به یک مرکز درمانی در شمال اراضی اشغالی را تایید کردند.

همچنین رادیوی این رژیم برخلاف بیانیه ارتش اسرائیل و ادعاهای نتانیاهو تایید کرد دو سرباز زخمی به بیمارستان رامبام در شمال اراضی اشغالی منتقل شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم تصاویری از ورود یک فروند هلی‌کوپتر نظامی به بیمارستان رامبام در حیفا را پخش کرد.

در مقابل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخبار منتشر شده درباره زخمی شدن تعدادی در پی انهدام یک خودروی نظامی در مسیر پایگاه آویویم را تکذیب کرد و مدعی شد: سربازان اسرائیلی هدف حملات موشکی از سوی اراضی لبنان قرار گرفتند و با شلیک بیش از ۱۰۰ خمپاره به آن پاسخ دادند.

نتانیاهو با تکذیب زخمی شدن سربازان اسرائیلی گفت: هیچ زخمی در صفوف نیروهای ما وجود ندارد و در حال رایزنی درباره این هستیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 371

ثبت نظر

ارسال