ورود دانشگاه آزاد به مهارت‌آموزی سربازان

ورود دانشگاه آزاد به مهارت‌آموزی سربازان

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از ورود دانشگاه آزاد اسلامی به روند مهارت آموزی کارکنان وظیفه خبر داد.

پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت 14:23

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

سردار موسی کمالی دراین‌باره گفت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از زمان تاسیس تاکنون اقدام به همراه کردن دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای مشارکت در ارائه آموزش و مهارت آموزی به سربازان کرده است و تاکنون وزارتخانه‌ها و نهادهایی مانند وزراتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، وزارت علوم،  وزرات دفاع، وزرات جهاد کشاورزی، وزارت رفاه، وزرات نیرو، وزرات نفت، وزارت کشور، شهرداری تهران، سازمان فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر و ... در این طرح مشارکت کرده‌اند.

کمالی ادامه داد: در همین راستا نیز اخیرا دانشگاه آزاداسلامی نیز وارد این فرآیند شده و در جلسه‌ای که با حضور نماینده دانشگاه و فرمانده قرارگاه و ... برگزار شد، مقرر شد تا به زودی تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص تدوین شده و به امضاء طرفین برسد.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح ادامه داد:‌ با استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان در حوزه آموزش به سربازان و توانمندسازی آنان اقدام کرد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 376

ثبت نظر

ارسال