همایش «پنجه‌های کارآمد، سرباز آینده، سربازماهر» برگزار می‌شود

همایش «پنجه‌های کارآمد، سرباز آینده، سربازماهر» برگزار می‌شود

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از برگزاری همایش «پنجه‌های کارآمد، سرباز آینده، سربازماهر» خبر داد.

پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت 23:20

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

سردار موسی کمالی با اشاره به فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان گفت:‌ این قرارگاه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی کارآمد و مورد نیاز در کشور فعالیت کرده و حمایت از برنامه‌ها و نیازهای انسانی دستگاه‌های طرف تفاهم با قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان را جزو اولویت‌های خود می‌داند و در همین راستا نیز بناست تا همایشی با عنوان «پنجه‌های کارآمد، سرباز آینده، سربازماهر» در ۲۶ آبان ماه امسال برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این همایش به مسئله آموزش‌های پیش از خدمت سربازی توجه شده است، گفت: رویکرد ما در قرارگاه مهارت آموزی این است که یک سری از آموزش‌ها به جای حین خدمت در سال های قبل از خدمت سربازی به دانش آموزان و جوانان ارائه شود و آنها با استفاده از مدارک و گواهی‌های آن اقدام به فعالیت در نیروهای مسلح کنند و پس از آن هم با مهارت بیشتری وارد بازار کار شوند. 

کمالی با بیان اینکه در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش توافقاتی صورت گرفته است، گفت: وزارت علوم و دیگر دستگاه‌ها نیز در این طرح مشارکت دارند و بناست با کمک آنان بسترهای لازم برای افزایش مهارت دانش آموزان و دانشجویان در سال های قبل از اعزام به خدمت سربازی فراهم شود.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح، ترویج فرهنگ مهارت آموزی در میان دانش‌آموزان و دانشجویان، شبکه‌سازی و هم افزایی برای فعالیت دستگاه‌های مختلف در قرارگاه مهارت آموزی سربازان و جذب و مشارکت و رایزنی بیشتر در این خصوص را جزو اهداف این همایش برشمرد .

کمالی این را هم گفت: کمک به ارتقاء جذابیت و نشاط سربازی در جامعه، گذار از آموزش‌های حین خدمت به آموزش‌های پیش از خدمت و هم افزایی و همراستا شدن دستگاه‌های مختلف در این قرارگاه از جمله دستاوردها و نتایج این همایش است.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 306

ثبت نظر

ارسال