معرفی خدمات ۳۰ آزمایشگاه در نمایشگاه نانو

معرفی خدمات ۳۰ آزمایشگاه در نمایشگاه نانو

۳۰ آزمایشگاه فعال در حوزه‌های مختلف علوم آزمایشگاهی در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو خدمات خود را به پژوهشگران و مراکز تحقیقاتی ارائه خواهند کرد.

سه شنبه 2 مهر 1398 ساعت 10:50

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه‌ها و ارائه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است و باشگاه مشتریان این شبکه نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شد و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.

در این شبکه خدمات آزمایشگاهی متنوعی در حوزه‌های فنی و مهندسی چون مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی و مواد غذایی ارائه می‌شود.

همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه و جشنواره فناوری نانو از سوی شبکه‌ آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی لیست آزمایشگاه‌های حاضر در پاویون این شبکه اعلام شد. ۱۷ آزمایشگاه فعال در حوزه‌های مختلف آزمایشگاهی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در این جشنواره ارائه خواهند کرد. این ۱۷ آزمایشگاه در پاویون شبکه‌ آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی واقع در طبق دوم سالن خلیج‌فارس از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ حضور خواهند داشت.

علاوه بر آن ۱۳ آزمایشگاه نیز به دعوت این شبکه‌ در نمایشگاه فناوری نانو حضور دارند و در خارج از پایون این شبکه خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد.

آزمایشگاه‌های حاضر در پاویون به این شرح است:

آزمایشگاه‌های حاضر خارج از پاویون به این شرح است:

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به منظور افزایش کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی، نیازهای مراکز آزمایشگاهی را پایش کرده و راه‌کارهای متنوعی را برای پاسخ به این نیازها به کار می‌گیرد. یکی از راه‌کارها، تشویق آزمایشگاه‌ها برای بهبود و توسعه خدمات با حمایت شبکه است که شامل موارد ذیل می‌شود:

انتهای پیام

تعداد بازدید : 497

ثبت نظر

ارسال