مدیر عامل شرکت شهر سالم خبر داد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۶۰۰۰ زائر

مدیر عامل شرکت شهر سالم خبر داد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۶۰۰۰ زائر

مدیر عامل شرکت شهر سالم از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از ۶۰۰۰ نفر در موکب عمود ۷۰۷ بسیج شهرداری تهران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ نفر از خدمات داندانپزشکی استفاده کرده اند.

جمعه 26 مهر 1398 ساعت 5:48

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، حمید چوبینه در خصوص آخرین آمار خدمات ارائه شده شرکت شهر سالم به زائران پیاده روی اربعین گفت: برای ارائه خدمات به زائران و پرسنل شهرداری تهران سه تیم به شهرهای نجف، کربلا و در مسیر پیاده روی در کشور عراق مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون در موکب ۷۰۷ بیش از ۶۰۰۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند، افزود: پزشکان سراسر کشور که برای ارائه خدمت به زائران حسینی اعلام آمادگی کرده بودند با مدیریت شرکت شهر سالم در عمود ۷۰۷ بسیج شهرداری تهران مستقر شده اند. در این عمود به زائران و کارکنان شهرداری خدمت ارائه می شود.

مدیر عامل شرکت شهر سالم با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۵۰ نفر خدمات دندانپزشکی دریافت کرده اند، عنوان کرد: در عمود ۷۰۷ خدمات تسکین درد دندان تا پر کردن دندان انجام می شود. در این عمود داندانپزشک های ماهر، متخصص اورژانس، فوق تخصصی جراحی، داروساز و ... حضور دارند.

بر اساس گزارش شهرنوشت، چوبینه تاکید کرد: دو تیم دیگر در شهرهای کربلا و نجف مستقر هستند که به پرسنل شهرداری تهران ارائه خدمت می دهند. تاکنون در کربلا ۸۵۰ نفر و در نجف ۵۵۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران مراجعه و خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کرده اند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 281

ثبت نظر

ارسال