مجمع توسعه سلامت قم تشکیل شد

مجمع توسعه سلامت قم تشکیل شد

قم - طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، مجمع توسعه سلامت استان قم با عنوان «مجمع توسعه سلامت امیدآوران» تشکیل شد.

چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 18:31

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، مجمع توسعه سلامت استان قم با هدف ارتباط سازمان های مردم نهاد در امر سلامت و بهداشت و درمان و توانبخشی تشکیل شده تا بتواند در راستای خدمات رسانی گام بردارد.

حجت الاسلام عباسعلی واشیان مسئول سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی قم در این مجمع گفت: نقاط قوت و توانمندی های سازمان های مردم نهاد استخراج و برای پیوند این سازمان ها با جامعه سلامت، تلاش شده است.

وی گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در این جلسه برگزاری انتخابات هیت مدیره بود که سه نفر از نمایندگان تشکل های حوزه سلامت، سه نفر از نمایندگان مراکز مرد نهاد بهداشت، سه نفر از موسسات و مراکز مشاوره ای و روانشناختی، یک نماینده از مراکز آموزشی فنی و حرفه ای و اشتغال، یک نفر نماینده کارآفرین و امداد و یک نفر بازرس انتخاب شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: عدم وجود یک مرکز جامع در این بخش احساس می شد که تشکیل این مجمع می تواند نقش موثری در ارائه کارها و توجه به مسائل اجتماعی داشته باشد.

محمدرضا قدیر گفت: باید از ظرفیت این مجمع استفاده کرده تا بتوانیم ورودی و خروجی مناسبی داشته و شاهد هم افزایی در کارها باشیم.

وی تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد به صورت مستقل فعالیت می کنند و نباید به هیچ عنوان استقلال آنها خدشه دار شود و دانشگاه نیز از آنها حمایت می کند.

کد خبر 4755210
تعداد بازدید : 535

ثبت نظر

ارسال