لزوم توجه به مدیران بومی/ در شهرستان دیر قحط الرجال نداریم

لزوم توجه به مدیران بومی/ در شهرستان دیر قحط الرجال نداریم

بوشهر - امام جمعه دیر خواستار نگاه ویژه به مدیران بومی شد و گفت: در شهرستان دیر قحط الرجال و قحط النساء نداریم.

جمعه 10 آبان 1398 ساعت 15:55

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز دیر اظهار داشت: مسئولان در اقدامات و عزل و نصب ها و برنامه ریزی های خود به گونه ای اقدام کنند که در راستای زمینه سازی برای ظهور امام زمان(ع) باشد.

امام جمعه بندر دیر درباره مشکلات بیمارستان دیر گفت: در حالی که دو سال از افتتاح  این بیمارستان می گذرد دارای مشکلات زیادی است و هنوز بخش زایشگاه و دیگر بخش های آن هنوز راه اندازی نشده و مشکل پزشک متخصص نیز دارد و گویا به تازگی قرار است برق اضطراری آن وصل شود.

وی با بیان اینکه ما در شهرستان دیر قحط الرجال و قحط النساء نداریم، ادامه داد: این روزها اخباری مبنی بر تغییر مدیر داخلی بیمارستان دیر به گوش می رسد و صحبت از انتصاب یک نیروی غیر بومی است.

حسینی  با اشاره به اینکه من دخالتی در عزل و نصب ها نمی کنم، عنوان کرد: آیا مشکل این بیمارستان با تغییر مدیر داخلی آن حل می شود. شنیدم ظاهرا رئیس بیمارستان هم در جریان نیست. انتصاب یک مدیر داخلی که کار مسئولان بالا نیست. پشت پرده چه خبر است و از کجا سفارش شده‌اند من نمی‌دانم. کسانی که تصمیم می‌گیرند با مردم صادق باشند. زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) این گونه نیست.

وی درباره برجام یاد آور شد: از مسئولان می‌خواهیم گام چهارم در کاهش تعهدات برجامی را محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته بردارند تا درس عبرتی برای همه کسانی باشد که تعهداتشان را زیر پا می‌گذارند.

خطیب جمعه دیر با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه بیان داشت: آمریکایی‌ها همواره چه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه و دسیسه کرده‌اند و در کشورهای منطقه نیز در حال توطئه هستند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان تنها متعلق به دانش‌آموزان نیست بلکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه باید در این روز در مقابل جنایات آمریکا موضع بگیریم و همه در کنار دانش‌آموزان شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم و اظهار نفرت و انزجار داشته باشیم که البته این‌ها رو به زوال و رفتنی هستند.

کد خبر 4760472
تعداد بازدید : 409

ثبت نظر

ارسال