قرارداد سرویس مدارس تحت نظارت مدیر منعقد شود

قرارداد سرویس مدارس تحت نظارت مدیر منعقد شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: باید قرارداد سرویس مدارس تحت نظارت مدیر مدرسه منعقد شود.

سه شنبه 2 مهر 1398 ساعت 0:10

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

ابراهیم رفیعی منطقه زنجان، در آستانه شروع سال‌تحصیلی در رابطه با سرویس مدارس، اظهار کرد: قراردادهای سرویس مدارس تحت نظارت مدیر مدرسه منعقد شده و این قراردادها اغلب با شرکت‌هایی بسته می‌شود که مورد تایید شهرداری است و نباید فراموش کرد که بر اساس قرارداد مبلغ کرایه باید به مدیر مدرسه پرداخت شود.

این مسئول ادامه داد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان در بحث سرویس مدارس، دبیرخانه بوده و نیروی انتظامی، استانداری، فرمانداری، شهرداری و ... در این امر دخیل هستند.

وی افزود: رانندگان و خودروها سرویس مدارس مجوز خود را از شهرداری و موسسات اتومبیل که دارای مجوز هستند انتخاب می‌شوند؛لذا سلامت خودروها و رانندگان باید مورد تایید باشد. رانندگان سرویس برای تایید صلاحیت به شهرداری معرفی شده و پس از آن، نامه تاییدیه خود را به مدارس ارائه خواهند داد تا اولیا در سپردن فرزندان خود به سرویس‌ها اطمینان خاطر داشته باشند.

رفیعی تصریح کرد: خودروی همه رانندگانی که با آموزش و پرورش قرارداد بسته‌اند دارای برچسب سرویس مدارس بوده و از این طریق قابل شناسایی هستند. در این راستا از پلیس راهور، شورای شهر و شهرداری درخواست می‌شود با آموزش و پرورش همکاری داشته و در خدمت‌رسانی بیشتر کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، یادآور شد: هزینه سرویس‌های مدارس توسط شورای شهر اعلام خواهد شد و درخواست می‌شود اولیا به هزینه‌های اعلام شده دقت کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 343

ثبت نظر

ارسال