قرار بود "ایلان ماسک" در آغاز سال ۲۰۲۰ سقوط کند!

قرار بود "ایلان ماسک" در آغاز سال ۲۰۲۰ سقوط کند!

در حالی که یکی از مشهورترین مشاوران اقتصادی آمریکا پیش‌بینی کرده بود که ایلان ماسک تا سال ۲۰۲۰ از مدیریت تسلا کنار خواهد رفت، به نظر می‌رسد این پیش‌بینی حداقل در سال ۲۰۲۰ رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت.

پنجشنبه 12 دی 1398 ساعت 2:47

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

و به نقل از آی ای، در سال ۲۰۱۷ "جیم چانوس" که یکی از مشهورترین کارشناسان اقتصادی است گفته بود که ایلان ماسک تا سال ۲۰۲۰ از مدیریت تسلا به زیر کشیده خواهد شد، اما اکنون با پیشرفت‌هایی که تسلا داشته است می‌بینیم که این پیش‌بینی حتی به واقعیت نزدیک هم نیست و می‌توان از زبان ماسک گفت: ببخشید چانوس، این اتفاق نخواهد افتاد!

نقل قولی جالب از "جیم چانوس" که بنیان‌گذار شرکت "Kynikos" است در سال ۲۰۱۷ منتشر و به سرعت پخش شد که همه را متعجب کرد. وی گفت که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا موتورز، تا سال ۲۰۲۰ از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و تسلا ورشکست می‌شود.

این پیش بینی در خبرگزاری رویترز نیز به شکل یک خبر فوری بازتاب پیدا کرد و نوشت: "جیم چانوس" از شرکت "Kynikos" پیش‌بینی کرده است که ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل تا سال ۲۰۲۰ از تسلا کنار خواهد رفت تا روی شرکت "اسپیس‌ایکس" تمرکز کند.

با این حال خبر بد برای "جیم چانوس" این است که اکنون وارد سال ۲۰۲۰ شده‌ایم و ایلان ماسک هنوز مدیرعامل تسلا است و می‌توان گفت "جیم چانوس" دچار اشتباه شده بوده و تحلیل غلطی داشته است.

همچنین به نظر نمی‌رسد که تسلا ورشکسته شود، چرا که با وجود توسعه باتری‌ها و خودروهای برقی فوق العاده، از جمله وانت برقی خاص خود موسوم به "سایبر تراک"(Cybertruck) که اخیرا در ماه نوامبر از آن رونمایی کرد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین موضوعات در سراسر جهان تبدیل شد، روز به روز در حال محبوب‌تر شدن است. به طوری که وقتی که یک وب‌سایت خبری را باز می‌کنید، حداقل یک خبر یا مقاله در مورد تسلا و محصولاتش یا ایلان ماسک در آن وجود دارد.

همچنین ایلان ماسک هم‌اکنون دوازدهمین فرد ثروتمند جهان در دنیای فناوری است. وسایل نقلیه ساخت شرکت او بسیار معروف هستند و بسیار سریع فروش می‌روند. چنان که پیش سفارش‌های زیادی برای "سایبرتراک" گرفته است.

بنابراین بعید است که یکی از موفق‌ترین افراد جهان ورشکسته شود و از سمت خود کنار رود.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 403

ثبت نظر

ارسال