فناوری‌های امنیتی خانگی که در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ خواهیم دید

فناوری‌های امنیتی خانگی که در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ خواهیم دید

طی سال‌های اخیر دوربین‌های نظارتی زیادی توسعه داده شده‌اند که هر کدام قابلیت‌های زیادی دارند. اکنون پایگاه خبری سی‌نت خبری منتشر کرده و در آن اظهار کرده امکان دارد دوربین‌های نظاتی که امسال در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی خواهند شد ویژگی‌های متفاوتی داشته باشند.

سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 10:1

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

و به نقل از سی‌نت، نمایشگاه فناوری "CES" امسال، از روز هفتم تا دهم ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود تا جدیدترین تجهیزات الکترونیکی جهان را به نمایش بگذارد. در این رویداد همانند سال‌های گذشته، بسیاری از فعالان حوزه فناوری حضور خواهند داشت تا جدیدترین گجت‌ها، ابزار و سیستم‌های خود را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه CES ۲۰۲۰ علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات شرکت‌های بزرگی مانند آمازون، ال‌جی، تویوتا و هزاران شرکت دیگر، چشم‌اندازی اجمالی در مورد نحوه گذارندن اوقات فراغت در دهه آینده ارائه خواهد داد.

تاکنون شرکت‌های مختلف در جهان دوربین‌های نظارتی گوناگونی که هر کدام قابلیت‌های متفاوتی دارند توسعه داده‌اند حال باید دید دوربین‌های نظارتی که امسال در نمایشگاه CES از آنها رونمایی خواهد شد چه ویژگی‌هایی خواهند داشت. ما طی این خبر به ویژگی‌هایی که ممکن است توسعه دهندگان دوربین‌های نظارتی بر آن تمرکز کرده باشند اشاره خواهیم کرد.

دوربین‌های نظارتی ارزان‌تر

یکی از شرکت‌هایی که احتمالا در این نمایشگاه دوربین‌های نظارتی ارزان عرضه خواهد کرد شرکت "وایز"(Wyze) خواهد بود. دوربین امنیتی این شرکت تنها ۲۰ دلار قیمت دارد و قابلیت‌هایی مانند هشدار حرکت، دید در شب، ذخیره سازی ابری رایگان و ذخیره سازی محلی اختیاری از طریق یک کارت حافظه داخلی microSD را دارد. این دوربین کیفیت بالایی دارد و قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

امنیت

امنیت همیشه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که افراد هنگام خریدن دوربین‌های نظارتی به آن توجه می‌کنند. شرکت آلرو یکی از شرکت‌هایی است که سیستم امنیتی دورربین‌های نظارتی‌ آن عملکرد بسیار خوبی دارند و این دوربین به همین دلیل شناخته شده است. طی سال‌های اخیر دوربین‌های نظارتی زیاده توسعه داده شده‌اند که هر کدام قابلیت‌های زیادی دارند اما تفاوت دوربین Arlo Ultra با دیگر دوربین‌ها در این است که کیفیت آن بالا و قیمت آن مناسب است. قیمت این دوربین ۳۲۹ دلار است. طراحی ضد آب آن باعث می‌شود دوربین‌ها برای استفاده خارج از خانه نیز مناسب باشند. این دوربین‌ها از دستیار صوتی الکسا و گوگل نیز پشتیبانی می‌کنند.

دوربین نظارتی دارای آژیر داخلی

یکی از دوربین‌های نظارتی که از این لحاظ ممکن است از نظر کاربران بسیار مهم باشد دوربین Arlo Pro ۳ شرکت آرلو است. درون این دوربین یک نور افکن و یک آژیر تعبیه شده است. Arlo همچنین سرویس تماس اضطراری در مواقع ضروری را برای کاربران ارائه کرده است.این دوربین‌ها از دستیار صوتی الکسا و گوگل نیز پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 337

ثبت نظر

ارسال