طرح شناسایی مدیران آینده انتخابی عادلانه تر در مشاغل مدیریتی است

طرح شناسایی مدیران آینده انتخابی عادلانه تر در مشاغل مدیریتی است

معاون امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی گفت: طرح شناسایی مدیران آینده سازمان با ایجاد فرصت برابر برای همکاران، امکان شناسایی و انتخاب عادلانه‌تر در انتصابات را بهتر از گذشته فراهم می کند.

جمعه 22 شهریور 1398 ساعت 2:48

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، قائم موهبتی اظهار داشت: فراخوان شناسایی مدیران آینده سازمان از ۲۹ مرداد ماه با همکاری دفتر راهبری سیستم‌های این سازمان برای ۱۱ سمت از مشاغل مدیریتی ادارات‌ کل استانها و مدیریت‌های درمان و واحدهای اجرایی زیر مجموعه آنها عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتکارات هوشمندانه مدیرعامل سازمان در حوزه منابع‌ انسانی سازمان است و باعث تحول خواهد بود، افزود: این فراخوان به گونه‌ای طراحی شد که تمامی همکاران علاقه‌مند و توانمند با اولویت جوانان و بانوان که خود را واجد شرایط می دانند شرکت کنند.

وی ادامه داد: فراخوان شناسایی مدیران آینده سازمان آثار بسیار مفیدی را در استفاده از ظرفیتهای منابع انسانی با ایجاد فرصت برابر برای همه همکاران فراهم کرده است.

موهبتی ادامه داد: این ۱۱ سمت بر اساس شیوه‌نامه ارزیابی و انتصاب مدیران سازمان تامین اجتماعی که از ۹۵/۰۱/۰۱ عملیاتی شده، تعیین شده است.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح، ارزیابی و شناسایی همکارانی است که برای سطوح مدیریتی ۱۱ گانه «مدیرکل استان»،«مدیردرمان استان»، «معاون بیمه‌ای مدیرکل استان»، «معاون اداری و مالی مدیرکل استان»، «رئیس شعبه تیپ ممتاز»، «رئیس شعبه تیپ یک»، «معاون درمان مدیریت ‌درمان استان»، «معاون اداری و مالی مدیریت‌درمان استان»، «رئیس‌دفتر اسناد پزشکی استان»، «رئیس بیمارستان» و «رئیس دی‌کلینیک» بدون تعیین استان و محل خدمت، دارای قابلیت و توانمندی کافی و لازم هستند.

وی ایجاد فرصت برابر برای تمامی همکاران در سراسر کشور، شناسایی ظرفیت‌های علمی و عملکردی برای ارتقای شغلی و تصدی سمت‌های مدیریتی با اولویت جوانان و بانوان را از دیگر اهداف مهم این طرح عنوان کرد.

موهبتی خاطرنشان کرد: طرح شناسایی مدیران آینده در سازمان تامین اجتماعی از طریق ثبت نام در سامانه، بررسی سوابق متقاضیان بر اساس مفاد کاربرگ های تکمیل شده توسط افراد، ارزیابی اسنادی سوابق، برگزاری آزمون کتبی، بررسی برنامه های افراد برای سطوح پیشنهادی، مصاحبه تخصصی، ارزیابی محیطی و ۳۶۰ درجه و بررسی سوابق عملکردی سنوات خدمت در سازمان اجرا می شود.

وی اشاره کرد: افراد واجد شرایط و شایسته مدیریت و همچنین همکارانی که در حال حاضر در مشاغل مدیریتی یازده‌گانه هستند و تمایل به ارتقاء از محل ردیف فعلی را دارند، می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

کد خبر 4714166
مهناز قربانی مقانکی
تعداد بازدید : 425

ثبت نظر

ارسال