ضرورت وجود پزشکان جراحی مغز و اعصاب، ارولوژی و طب اورژانس در اسدآباد

ضرورت وجود پزشکان جراحی مغز و اعصاب، ارولوژی و طب اورژانس در اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حد استاندارد 2.6 دهم تخت بیمارستانی به ازای هر 1000 نفر، اسدآباد باید نزدیک به 250 تخت بیمارستانی داشته باشد که در حال حاضر تنها دارای 128 تخت بیمارستانی است.

شنبه 9 شهریور 1398 ساعت 5:59

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

اکبر رنجبرزاده در حاشیه سفر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به اسدآباد در گفت و گو با ایسنا، ، اظهار کرد: در حال حاضر احداث بیمارستان 128 تختخوابی جدیدی برای اسدآباد در مجلس به تصویب رسیده که این بیمارستان آموزشی،درمانی و تحقیقاتی و پژوهشی از نظر میزان زیربنایی از بیمارستان کنونی شهرستان بزرگتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای احداث این بیمارستان در محل قبل خود(بیمارستان امیرالمومنین(ع)) مشکل سند وجود دارد که با حل هر چه سریعتر این مشکل، عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد، افزود: در ماه جاری مشکل سند زمین بیمارستان مرتفع و ساخت و عملیات اجرایی این مجموعه ترجیحا با حضور وزیر بهداشت و درمان انجام می گیرد.

رنجبرزاده بااشاره به قرار گرفتن اسدآباد در مسیر سه استان کرمانشاه، همدان، کردستان و شهرستانهایی چون کنگاور، تویسرکان و قروه تصریح کرد: اسدآباد می تواند به عنوان قطب درمانی در غرب کشور مطرح شود و با افزایش پزشکان متخصص، دردسر مراجعات به مراکز استان را کاهش داده و با زمانبندی کمتر مردم بتوانند خدمات لازم خود را بگیرند.

وی با بیان اینکه افزایش جذب پزشکان متخصص مورد توافق معاون درمان وزیر قرار گرفته است، افزود: معاون درمان وزیر در تلاش است متخصصان لازم را برای شهرستان افزایش دهد.

نماینده اسدآباد در مجلس در ادامه با تاکید بر ضرورت وجود پزشکان جراحی مغز و اعصاب، ارولوژی و طب اورژانس در اسدآباد یادآور شد: امیدواریم پزشک فوق تخصص گوارش غدد نیز در سالجاری برای شهرستان جذب و به پزشکان متخصص شهرستان حداقل برای هفته ای یک روز اضافه شود.

رنجبرزاده همچنین با اشاره به بیمارستان قائم(عج) اسدآباد گفت: برخی از بخش های این بیمارستان از کیفیت لازم برخوردار نبوده که با پیگیری های لازم و اعتبارات لازم امیدواریم ظرف 4 ماه آینده این بخش های بیمارستان کیفی سازی و هتلینگ بیمارستان ارتقا یابد.


انتهای پیام

تعداد بازدید : 395

ثبت نظر

ارسال