راه اندازی مرکز رشد جدید علوم پزشکی ایران در دهه فجر

راه اندازی مرکز رشد جدید علوم پزشکی ایران در دهه فجر

​مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی مرکز رشد جدید دانشگاه در دهه فجر خبر داد.

شنبه 30 آذر 1398 ساعت 22:23

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر امید پورنیک مدیر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام آغاز پروژه راه اندازی مرکز رشد مشترک دانشکده های پرستاری و مامائی و مدیریت و اطلاع رسانی دانشگاه ابراز امیدواری کرد این مرکز طبق برنامه در دهه فجر امسال افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید ریاست دانشگاه بر توسعه تفکر خلق ثروت و ارزش در دانشگاه برنامه هایی برای گسترش زیست بوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران طراحی کرده ایم که از جمله آنها طرح ایجاد مراکز رشد تابعه (اقماری) در حوزه های سرآمدی دانشگاه از قبیل توانبخشی، علوم شناختی و نانوفناوری سلامت است.

پورنیک تاکید کرد: از دیگر برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه راه اندازی سه شتابدهنده تخصصی است.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از برترین های پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد و گفت: این مراسم ۸ دی ماه برگزار می شود و از پژوهشگران و  فناورانی که در مسیر رشد و اعتلای دانشگاه تلاش کرده اند، تقدیر می شود.

در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین از اعضای هیئت علمی که در سال ۲۰۱۸ موفق به اخذ H index ۱۵ شده اند، مراکز تحقیقاتی که در رتبه بندی وزارت بهداشت در گروه خود حائز رتبه برتر شده اند، پژوهشگران دانشجو که در کنگره سالانه دانشجویان علوم پزشکی کشور تقدیر شده اند و همچنین مجلاتی که طی یک سال اخیر در نمایه های معتبر بین المللی ثبت شده اند تقدیر می شود.

در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه در بخش پژوهشگران برتر عضو هیات علمی، عضو هیات علمی جوان (زیر ۳۵ سال)، پژوهشگر برتر دانشجو، مقاله (پژوهش) برتر و در بخش فناوران برتر دانشگاه از محصول تجاری سازی شده دارای ثبت بین المللی (CE یا FDA)، محصول دانش بنیان تولیدی، محصول دانش بنیان نوپا و هسته فناور دانشجویی برتر تقدیر می شود.

کد خبر 4801642
تعداد بازدید : 409

ثبت نظر

ارسال