دانشگاه علوم پزشکی یزد از پژوهش‌های گردشگری سلامت حمایت می کند

دانشگاه علوم پزشکی یزد از پژوهش‌های گردشگری سلامت حمایت می کند

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یزد از حمایت مالی دانشگاه از طرح های برتر پژوهشی در حوزه گردشگری سلامت خبر داد.

دوشنبه 25 شهریور 1398 ساعت 6:28

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی یزد، مسعود میرزایی با اعلام این خبر افزود: از سه طرح برتر پژوهشی در حوزه گردشگری سلامت تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال حمایت می شود.

وی افزود: به دنبال برگزاری سمینار گردشگری سلامت یزد در دانشگاه علوم پزشکی یزد و با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان، از سه طرح برتر پژوهشی ارائه شده در راستای توسعه گردشگری سلامت استان یزد حمایت می شود.

میرزایی اظهار داشت: این طرح ها در سه محور بازاریابی گردشگری سلامت یزد به منظور انتخاب بهترین بازار از بین کشور های همسایه و پیش بینی بازارهای آینده برای گردشگری سلامت، بررسی مدل های همکاری و حضور شرکت های بیمه بین المللی در حوزه گردشگری سلامت استان یزد و ارائه مدل خدمات گردشگری سلامت یزد در مقایسه با مدل های کشور های رقیب مانند هند، اردن و ترکیه برای حضور در فضای مجازی است.

وی تاکید کرد: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از این سه طرح هر یک تا سقف مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال حمایت می کند و پژوهشگران دانشگاه و سایر علاقه مندان تا پایان مهر ماه فرصت دارند تا پروپوزال های پیشنهادی خود را از طریق سامانه پژوهشیار به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ارسال کنند.

کد خبر 4717603
تعداد بازدید : 356

ثبت نظر

ارسال