حمایت دانشگاه تهران از فعالیت‌های هنری دانشجویان

حمایت دانشگاه تهران از فعالیت‌های هنری دانشجویان

معاون فرهنگی دانشگاه تهران بر حمایت این دانشگاه از فعالیت‌های هنری دانشجویان تاکید کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه تهران به عنوان دانشگاهی جامع می‌توانند با حوزه‌های ادبیات و هنر ارتباط داشته باشند.

چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 21:54

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر مجید سرسنگی در مراسم اختتامیه «صفرمین رویداد تئاتر فنی» در تالار رجب بیگی دانشکده فنی دانشگاه تهران، اظهار کرد: دانشگاه تهران تنها دانشگاه در سراسر کشور است که یک مرکز تخصصی تئاتر به نام «تالار مولوی» دارد.

وی درباره سهم دانشجویان دانشگاه تهران از اجرا در «تالار مولوی»، گفت: در دوره جدید از مسئولان «تالار مولوی» خواستیم که سهم استفاده دانشجویان دانشگاه تهران از این تالار بیشتر شود.

دکتر سرسنگی ضمن قدردانی از اجراهای گروه‌های حاضر در «صفرمین رویداد تئاتر فنی»، برگزاری چنین رویدادی را در پردیس دانشکده‌های فنی قابل تقدیر دانست و افزود: یکی از اتفاقات خوب و مورد علاقه من این است که گروه‌های حاضر در این رویداد به «تالار مولوی» راه پیدا کنند و هر چند وقت با اجراهای چندشبه در «تالار مولوی» حضور داشته باشند.

به گزارش اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، وی اظهار کرد: دانشگاه تهران دانشگاهی جامع است و دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در حوزه‌های مختلف با یکدیگر ارتباط بگیرند؛ به این معنی که دانشجویان حوزه‌های مختلف اعم از دانشکده‌های فنی می‌توانند با حوزه‌های ادبیات و هنر ارتباط داشته باشند، همانطور که دانشجویان ادبیات و هنر می‌توانند با حوزه‌های مدیریت، جامع‌شناسی و روانشناسی ارتباط بگیرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه این دانشگاه از این رویدادهای فرهنگی و هنری دانشجویان حمایت می‌کند تا در دوره‌های بعد بهتر برگزار شود، افزود: امیدوارم در دوره‌های بعد از نویسندگان جوان دانشگاهی داخلی بیشتر استفاده شود.

دکتر سرسنگی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از آرزوهای ما این است که گروه‌های هنری دانشگاه به غیر از واحدهای خودشان در واحدهای دیگر نیز حضور داشته باشند. لذا اعلام آمادگی می‌کنم از اجراهای شما در واحدهای دیگر حمایت کنیم.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 424

ثبت نظر

ارسال