حالت‌های جدید تصویربرداری در گوشی‌های سامسونگ در راهند

حالت‌های جدید تصویربرداری در گوشی‌های سامسونگ در راهند

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت کره‌ای "سامسونگ" در حال کار روی حالت‌های مختلف دوربین است که ممکن است این قابلیت‌ها در گوشی‌های نسل آینده این شرکت وجود داشته باشند.

سه شنبه 28 آبان 1398 ساعت 11:51

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

و به نقل از دیلی‌میل، شرکت "سامسونگ" در حال کار بر روی حالت‌های جدید دوربین مانند "نمای کارگردان"(Director's View) و "هایپرلپس در شب"(Night Hyperlapse) است که کاربران احتمالا این قابلیت‌های جدید را در گوشی‌های نسل آینده این شرکت مشاهده خواهند کرد.

محققان بخش تجزیه و تحلیل کد دستگاه‌های سامسونگ می‌گویند که آنها متوجه شده‌اند که این شرکت در حال کار بر روی حالت‌های جدید دوربین مانند نمای کارگردان است که این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد هنگام تصویر یا فیلمبرداری لنز مورد علاقه خود را از بین لنزهای مختلف انتخاب کنند و همچنین به آنها امکان می‌دهد تا هنگام فیلمبرداری هر سوژه که می‌خواهند را انتخاب کنند تا تمام فوکوس لنز هنگام فیلمبرداری بر روی آن باشد.

 سایت توسعه‌دهندگان "XDA" احمال می‌دهد این ویژگی نیز مشابه قابلیت Filmic Pro آیفون ۱۱ است که به کاربران امکان می‌دهد از دو دوربین مختلف تلفن به طور همزمان استفاده کرده و دو فیلم را همزمان ضبط کنند.

این سایت همچنین شواهدی را برای حالت هایپرلپس در شب یافت که نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند از ویژگی هایپرلپس برای ضبط در شرایط کم نور استفاده کنند. ویژگی هایپرلپس در شب همچنین ممکن است با یک حالت "ثبت یک عکس"(Single Take Photo) تکمیل شود که به کاربران امکان می‌دهد دوربین را از یک طرف به طرف دیگر بکشند و در همان حال دوربین چندین عکس و فیلم کوتاه ثبت می‌کند. ویژگی دیگری که این سایت از آن نام برد  "فیلتر مرسوم"(Custom Filter) است که کاربران را قادر می‌سازد تصویری را که دوست دارند از گالری انتخاب کرده و سپس آن را به عنوان فیلتر استفاده کنند.

در حالی که هنوز مشخص نیست که این حالت خاص چگونه عمل می‌کند اما سایت XDA در این باره گفت: کاربران توسط این ویژگی قادر خواهند بود از ویژگی‌های یک عکس دیگر برای ثبت تصاویر جدید استفاده کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 319

ثبت نظر

ارسال