حال آیت‌الله حسینی بوشهری خوب است /مردم دعا کنند

حال آیت‌الله حسینی بوشهری خوب است /مردم دعا کنند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور و نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به دلیل گرفتگی عروق قلبی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 16:39

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

مسئول دفتر آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری از بهبود حال وی خبر داد و افزود: الحمدالله پس از حدودا دو روز بستری ظهر روز گذشته ایشان تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل حدود دو ساعت و نیم زمان برد و بر اساس اعلام تیم پزشکی خوشبختانه عمل موفقیت آمیز و خوبی را پشت سر گذاشته اند و وضعیت سلامتی و روند درمان آیت الله حسینی بوشهری رضایت‌بخش است.

سید علی موسوی افزود: بعد از انجام عمل و انتقال به بخش ریکاوری شب گذشته تا نیمه‌های شب بیهوش بودند و بعد از آن-طبق نظر پزشکان- باید در سطحی از بیهوشی باشند تا پزشکان بتوانند وضعیت را کنترل کنند و پس از مدتی سلامت خود را به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله حسینی بوشهری در حال حاضر در بیمارستان دی تهران هستند، گفت: علت بیماری و انتقال به بیمارستان گرفتگی عروق قلبی بوده است و می توان گفت ۹۰ درصد قلب کار نمی کرده که الحمدلله با دعای خیر و محبت مردم این اتفاق به خیر گذشت.

مسئول دفتر آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار کرد: از مردم می خواهیم که برای بهبود وضعیت ایشان دعا کنند. بسیاری از دوستان لطف داشته و از نقاط مختلف کشور پیگیر وضعیت سلامتی ایشان و انجام ملاقات هستند اما طبق نظر پزشکان ایشان فعلا و تا چند روز آینده مطلقا ممنوع الملاقات هستند.

، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری استاد برجسته حوزه علمیه قم، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم، پنج شنبه شب ۹ آبان ماه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.  

انتهای پیام

تعداد بازدید : 332

ثبت نظر

ارسال