جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار اعلام شد

جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار اعلام شد

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی ـ تحصیلی جایزه ملی ایثار را تشریح کرد.

یکشنبه 1 دی 1398 ساعت 0:20

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، مهندس احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی ـ تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: ارتقاء سطح تحصیلی و آموزشی، افزایش انگیزه و ایجاد رقابت سازنده و اثربخش و شناسایی و تجلیل از چهره های موفق و برتر شاهد و ایثارگر از اهداف این جشنواره است.

وی، همسر شهید، آزاده، همسر و فرزند، جانبازان 25 درصد به بالا، همسر و فرزندان، دانشجویان شاهد و ایثارگر جبهه مقاومت (مدافعین حرم) را مشمولان چهارمین جشنواره آموزشی ـ تحصیلی جایزه ملی ایثار دانست.

مهندس صالحی آرا همچنین در خصوص نحوه انتخاب برترین‌ها، اظهار داشت: در مرحله نخست سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی واجدان شرایط توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه براساس شاخص‌های تعیین شده در هر یک از دوره های آموزشی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی جمع آوری می‌شود.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در مرحله دوم واحدهای مرکز استان‌ها، به تشکیل کمیته علمی و داوری متشکل از معاونان آموزشی، دانشجویی و فرهنگی، پژوهش و فناوری و مدیر ستاد شاهد و ایثارگر در سطح استان اقدام می‌کنند و در این سطح نفرات اول تا سوم هر یک از دوره های آموزشی که بالاترین امتیاز را در بین واحدهای استان کسب کرده‌اند، انتخاب و به مرکز امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کمیته عالی علمی و داوری متشکل از نمایندگان حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی، فرهنگی و دانشجویی، پژوهشی و فناوری، مرکز امور شاهد و ایثارگران و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و نسبت به انتخاب دانشجویان برتر علمی در هر یک از دوره های آموزشی با توجه به سهمیه ای که از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه اعلام شده، اقدام و در نهایت تعداد 18 نفر از برگزیدگان به مرحله نهایی جشنواره در اسفندماه راه پیدا می کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندسی صالحی آرا با تأکید بر تجلیل از برترین ها خاطرنشان کرد: در مرحله استانی واحدهای مراکز استان ها مجاز هستند نسبت به تهیه لوح تقدیر و کارت هدیه برای نفرات برگزیده هر یک از دوره های آموزشی شامل دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای، کاردانی و کارشناسی اقدام و طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل کنند.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور منتخبان برتر و نمونه شاهد و ایثارگر وزارت خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و طلاب حوزه های علمیه، نسبت به برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی (جایزه ملی ایثار) مراسمی برای تجلیل از برترین ها در 6 اسفندماه سال جاری برگزار می کند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 455

ثبت نظر

ارسال