جایزه علمی کامستک به استاد جوان دانشگاه تهران اهدا شد

جایزه علمی کامستک به استاد جوان دانشگاه تهران اهدا شد

جایزه علمی کامستک در دومین مجمع عمومی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام به استاد جوان دانشگاه تهران اهدا شد.

پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت 20:46

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، کمیته علم و فناوری کامستک هر دو سال یکبار، جایزه علمی به دانشمندان مقیم و شاغل در کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی اهدا می کند که در سال ۲۰۱۷، دکتر فرخ امینی فر دانش آموخته رشته برق و یکی از اساتید جوان دانشگاه تهران شایسته دریافت این جایزه شناخته شد و این جایزه امسال در دومین مجمع عمومی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام به وی اهدا شد.

طبق فراخوانی که از سوی کمیته دائمی سازمان همکاری اسلامی در زمینه همکاری های علمی و فنی (COMSTECH) اعلام شد، این کمیته جوایز خود را برای دانشمندان مقیم و شاغل در کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی (OIC)  بر اساس محورهای زیر بدین شرح اعلام کرد:

جایزه نقدی ۵۰۰۰ دلاری برای مشارکت چشمگیر و مادام العمر در رشته های ریاضی و فیزیک (بدون شرط سنی)؛

جایزه نقدی ۳۰۰۰ دلاری علوم و فناوری در سه بخش با عناوین ذیل :

- جایزه محقق جوان زیر چهل سال؛

- جایزه بهترین کتاب علمی چاپ شده توسط یک ناشر بین المللی؛

- جایزه برای بهترین پتنت ثبت شده طی پنج سال اخیر که موجب توسعه سیستم های تجاری یا دارای تأثیر ماندگار در پیشبرد یک نظریه باشد.

جایزه نقدی ۲۰۰۰ دلاری برای بهترین مقاله تحقیقاتی در زمینه زیست شناسی، شیمی، ریاضیات و فیزیک مبتنی بر یک تحقیق اصل (original research) و در یک مجله بین المللی دارای ضریب تاثیر چاپ شده باشد.

هریک از این جوایز شامل وجه نقد، گواهینامه و نشان افتخار (Shield of honor) هستند و اعطای جوایز در نشست مجمع عمومی آتی COMSTECH انجام خواهد شد.

کد خبر 4740897
زهرا سیفی
تعداد بازدید : 420

ثبت نظر

ارسال