تذکر گروهی شورایی‌ها به عدم پخش دربی از تلویزیون‌های شهری پایتخت

تذکر گروهی شورایی‌ها به عدم پخش دربی از تلویزیون‌های شهری پایتخت

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تذکر گروهی اعضای شورا به عدم پخش بازی دربی امروز از تلویزیون‌های شهری پایتخت انتقاد کرد.

دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 22:20

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، حجت نظری صبح امروز با در اختیار گذاشتن متن تذکر دسته جمعی اعضای شورای شهر گفت: این روزها ایران شرایطی ملتهب را در سطح بین‌المللی و به واسطه شرایط اقتصادی در داخل تجربه می‌کند.

وی با بیان این که در چنین شرایطی اجرای رویدادهای دسته جمعی و خانوادگی که حد مشخصی از نشاط نیز در آن وجود داشته باشد می‌تواند به انسجام ملی و نیز ارتقای سرمایه اجتماعی که برای برون رفت ضروری است؛ منجر شود گفت: در همین راستا مدیریت شهری تلاش کرد تا پخش مسابقه دو تیم پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس معروف به شهرآورد پایتخت را از  تلویزیون‌های شهری پخش کنند اما متاسفانه همکاری لازم بین بخشی برای این رویداد جذاب شهری صورت نگرفته است.

وی افزود: بر خود لازم می‌دانیم به عنوان نمایندگان مردم از شورای تامین بخواهیم به این خواست مردمی که بی تردید بخشی از جامعه آن را مطالبه می‌کند توجه ویژه کرده و مجوز پخش مسابقه فوتبال در فضاهایی از شهر را که با زحمت همکارانمان در سازمان  زیباسازی برای تماشای شهرآورد پایتخت مهیا شده است صادر کند.

، نظری افزود:‌ این متن تذکر بنده بود اما تعدادی از اعضای شورای شهر شهر نیز آن را امضاء کرده و به عنووان یک تذکر گروهی در اختیار هیات رئیسه شورا قرار گرفت.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 299

ثبت نظر

ارسال