تدوین برنامه جامع مقابله با سرطان در استان سمنان/ کیک‌های آلوده نمودی از جنگ اقتصادی

تدوین برنامه جامع مقابله با سرطان در استان سمنان/ کیک‌های آلوده نمودی از جنگ اقتصادی

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان از تهیه و تدوین برنامه مقابله با سرطان در این استان خبر داد.

سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 10:1

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

حبیب‌الله خجسته‌پور در نشست تبیینی شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان اظهار کرد: این برنامه مراحل تدوین را طی کرده و وارد فاز اجرایی شده است.

وی با ابراز رضایت از تدوین و محتوای کیفی این برنامه اظهار امیدواری کرد: عملیاتی شدن این برنامه نتایج و دستاوردهای خوبی برای این استان به همراه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از وجود توآمان دو دانشگاه علوم پزشکی در این استان به عنوان یکی از نقاط قوت حوزه سلامت در استان نام برد و گفت: وجود دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان در کنار بخش درمانی تامین اجتماعی سبب شده که استان سمنان از توانمندی و زیرساخت‌های قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان با اشاره به ماجرای کیک‌های آلوده در کشور از آن به عنوان نمودی از جنگ اقتصادی با کشورمان یاد کرد و افزود: اگرچه بسیاری از ما از وجود این جنگ اقتصادی صحبت می‌کنیم اما متاسفانه هنوز بسیاری به وجود این جنگ تمام‌عیار اقتصادی که برعلیه کشورمان به راه افتاده باور ندارند.

وی با بیان اینکه ماجرای کیک‌های آلوده با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور طراحی و اجرایی شده ادامه داد: یکی از تاکتیک های دشمن در این جنگ تمام عیار ضربه زدن به تولید و اشتغال است و در ماجرای کیک های آلوده نیز دقیقا همین هدف پیگیری شده تا به صنایع غذایی و خصوصا صنعت کیک و شیرنی ضربه وارد کنند.

خجسته‌پور با بیان اینکه آنها در این عملیات بهداشت روانی جامعه را هدفگذاری کردند افزود: دشمن می‌کوشد با ایجاد جو روانی به تولید و متعاقب آن اشتغال کشور آسیب بزند.

معاون استاندار سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص پیگیری‌های انجام شده در این ارتباط خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی در این بخش صورت گرفته اما هنوز به نتایجی که قابلیت اطلاع‌رسانی داشته باشد نرسیده و حتما در آینده مسوولین با نهایی شدن پیگیری‌ها در ارتباط با آن اطلاع رسانی لازم را خواهند داشت.

وی با تکذیب شدید آنچه برخی‌ها دست داشتن حاکمیت در این پرونده با هدف مدیریت افکار عمومی و انحراف از برخی رویدادهای خبری می‌خوانند به عموم فروشندگان توصیه کرد با خرید از مراکز پخش رسمی مانع از سواستفاده های احتمالی در این بخش شوند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 398

ثبت نظر

ارسال