بیماری مرموز قوطی ها را به سر این مرد می چسباند!

بیماری مرموز قوطی ها را به سر این مرد می چسباند!

مردی که می تواند قوطی و بطری را به سرش بچسباند، در حقیقت مبتلا به یک بیماری مرموز است.

سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت 14:51

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، مردی به نام «جیمی کیتون» که می تواند اشیا را به پوستش بچسباند القاب مختلفی مانند « ایکس من واقعی» دریافت کرده است. اما تحقیقات نشان داده توانایی خارق العاده او به دلیل یک بیماری مرموز و نادر است.

پوست کیتون که به « مرد کله قوطی» نیز مشهور است، قابلیت خارق العاده ای دارد که قوطی ها و بطری ها به آن می چسبند.

دانشمندان معتقدند توانایی این مرد مربوط به دمای بدن او است که بالاتر از حد نرمال است. دمای بدن این مرد ۱۰۰ درجه فارنهایت است که سبب می شود روزنه های پوست او مانند فنجان های مکش کوچکی عمل کنند.

او طی یک مصاحبه جدید در شیکاگو در حالیکه بطری آب را به سرش چسبانده بود، آب داخل یک لیوان ریخت. جالب آنکه این مهارت او سبب شده نامش در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شود.

 کیتون در این باره می گوید: دمای بدن من بالاتر از حد نرمال است و همین امر سبب می شود قدرت مکش روزنه های پوستم قدرتمندتر باشد.

 پزشکان همچنان درباره این بیمار نادر سردرگم هستند .

جالب آنکه مرد کله قوطی در سن ۷ سالگی و هنگامیکه  متوجه شد می تواند اسباب بازی ها را به پوستش بچسباند، متوجه توانایی عجیب خود شد.

 جالب آنکه کیتون این بیماری نادر را به یک فرصت درآمدزایی تبدیل کرده است. او فقط با چسباندن قوطی برندهای مختلف روزانه ۱۵۰۰ دلار درآمد دارد و گاهی اوقات آخر هفته ها درآمد او به ۸ هزار دلار می رسد.

کد خبر 4730491
شیوا سعیدی قوی اندام
تعداد بازدید : 419

ثبت نظر

ارسال