بیمارستان بین المللی میلاد در ارومیه افتتاح شد

بیمارستان بین المللی میلاد در ارومیه افتتاح شد

ارومیه - با حضور معاون اول رئیس جمهوری کشورمان و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بزرگترین بیمارستان بین المللی کشور در ارومیه به بهره برداری رسید.

جمعه 24 آبان 1398 ساعت 8:39

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان بین‌المللی میلاد به عنوان بزرگترین بیمارستان هوشمند کشور توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و سیعد نمکی  وزیر بهداشت با همراهی استاندار و جمعی از مسئولان آذربایجان غربی عصر چهارشنبه به بهره برداری رسید.

 ین بیمارستان در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۵۷ هزار و ۱۶۰ مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور بوده و امشب فاز نخست آن در چهار طبقه مورد افتتاح قرار گرفت.

۲۰۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص مقیم خارج از کشور استان از سهامداران این بیمارستان خصوصی   که مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی احداث شده است

این بیمارستان در موضوع توریسم درمانی آمادگی ارائه خدمات پزشکی به بیماران کشورهای همسایه ازجمله  آذربایجان، ارمنستان، نخجوان و عراق و ترکیه را است.

بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه یکی از نخستین بیمارستان‌های هوشمند خصوصی کشور و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی بوده و از سوی دیگر دارای امکانات بی‌نظیر مانند باند بالگرد بوده که بیماران از شهرهای مختلف به صورت اور‍‍‍ژانسی به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری برای افتتاح طرح‌های درمانی ورزشی و همچنین بررسی آخرین وضعیت دریاچه ارومیه به آذربایجان‌غربی سفر کرده است و وزیر نیرو، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از معاونان برخی از وزارتخانه‌ها در این سفر جهانگیری را همراهی می‌کنند.

صبح فردا نیز معاون اول رییس‌جمهوری فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید می‌کند و بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه نیز از دیگر برنامه‌های وی در سفر ۲ روزه‌اش به آذربایجان‌غربی است.

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه آخرین برنامه سفر معاون اول رییس‌جمهوری در عصر فرداپنجشنبه است.

کد خبر 4771798
تعداد بازدید : 401

ثبت نظر

ارسال