برگزاری سومین دوره مسابقات ACM دانشگاه پیام نور در بهمن‌ماه

برگزاری سومین دوره مسابقات ACM دانشگاه پیام نور در بهمن‌ماه

سومین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی دانشجویی ACM در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه امسال به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز همدان برگزار می شود.

جمعه 13 دی 1398 ساعت 11:0

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر صفاری‌نیا، مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف مهم مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی ACM، تقویت کار گروهی، مهارت‌های برنامه‌نویسی و توان حل مسئله در بین دانشجویان رشته‌های مرتبط با علوم و مهندسی کامپیوتر است. این مسابقات دانسته‌های علمی، مهارت‌های برنامه‌نویسی و توان کارگروهی دانشجویان را به رقابت می‌گذارد.

رئیس شورای سیاستگذاری مسابقات ACM دانشگاه پیام نور تصریح کرد: هویت بخشی به فعالیت های علمی و شناسایی استعداد های برنامه نویسی، ایجاد انگیزه ، ساماندهی و حمایت از تیم های برگزیده جهت شرکت در مسابقات جهانی، کمک به شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای مبتکر دانشگاه در زمینه برنامه نویسی ،تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه ، معرفی آنها به صنعت و ایجاد کارآفرینی از دیگر اهداف این مسابقات است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی یادآور شد : دانشجویان مبتکر و برنامه نویس علوم کامپیوتر دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت http://acmh.ir جهت شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 359

ثبت نظر

ارسال