برخی با تخریب پزشکان تیشه به ریشه مردم می زنند

برخی با تخریب پزشکان تیشه به ریشه مردم می زنند

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: اساس کار پزشک بر اعتماد استوار است و بی مهری‌ها باعث نمی‌شود که جامعه پزشکی کشور کار خود را به خوبی ادامه ندهد.

دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 18:46

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرقندی، روز دوشنبه در مراسم روز پزشک و روز داروساز، در سازمان بیمه سلامت، اظهار داشت: هر روز هجمه ناجوانمردانه‌ای علیه جامعه پزشکی اتفاق می‌افتد. یک روز بحث مالیات و روزی موضوع کارتخوان است. جامعه پزشکی همواره به قانون مقید است و از پرداخت مالیات استقبال می‌کند، زیرا این موضوع اصل پذیرفته شده است.

وی افزود: اساس کار پزشکی بر اخلاق استوار است. باید کنار مردم باشیم که در حوزه پزشکی، تسکین دردهای مردم در این زمینه اهمیت دارد.

ظفرقندی ادامه داد: گاهی اعداد و ارقامی را مطرح کرده و علیه جامعه پزشکی جوسازی می‌کنند. جامعه پزشکی از مالیات واقعی و شفافیت مالیاتی و هرچیزی که کار مردم را تسهیل کند، مثل کارتخوان استقبال می‌کند. از طرفی باید شفاف مشخص کنند این مالیات کجا هزینه می‌شود و آیا برای مردم هزینه می‌شود؟ باید همه مشمول مالیات شوند و نه اینکه یک جامعه‌ای مالیات بدهد و جوامع دیگر ندهند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی، ادامه داد: هجمه‌ هایی مثل ظرفیت‌های پزشکی باعث تخریب جامعه پزشکی می‌شود. جامعه پزشکی بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده، سومین محل اتکا و سرمایه اجتماعی مردم است. برخی افراد تیشه به ریشه مردم و جامعه می‌زنند. 

ظفرقندی گفت: اساس کار پزشکان بر اعتماد است. همه این بی مهری‌ها باعث نمی‌شود که پزشکان و گروه‌های پزشکی کار خود را به خوبی ادامه ندهند.

کد خبر 4702605
حبیب احسنی پور
تعداد بازدید : 293

ثبت نظر

ارسال