بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان شفای سمنان افتتاح شد

بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان شفای سمنان افتتاح شد

سمنان - پروژه بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان شفای تامین اجتماعی سمنان با اعتبار ۹ میلیارد ریال پس از بازسازی و ارتقاء به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 14:50

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگار مهر، بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان تامین اجتماعی سمنان پس از بازسازی و ارتقای تجهیزات هم‌زمان با ظهر دوشنبه و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید و در اختیار عموم مردم و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و مراجعان بیمارستان شفای سمنان قرار گرفت.

تنها بیمارستان تأمین اجتماعی سمنان در مرکز استان قرار دارد که بخش مراقبت‌های ویژه قلب آن برای تعمیرات و ارتقا برای مدتی تعطیل بود و از امروز دوباره به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

۴ تخت فعال ظرفیت «سی سی یو» شفای سمنان

در مراسم افتتاح این پروژه حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، فرماندار سمنان و همچنین رئیس تأمین اجتماعی استان سمنان حضور داشتند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان در حاشیه افتتاح این پروژه درمانی به خبرنگاران گفت: ظرفیت بخش مراقبت ویژه قلب بیمارستان شفا سمنان، چهار تخت فعال است.

سید مجتبی اکرم بیان کرد: بخش مراقبت ویژه قلب بیمارستان شفا تنها زیربنای ۳۰۰ مترمربع دارد و پس از بهسازی و بازسازی از امروز مورد بهره‌برداری مجدد قرار می‌گیرد.

وی افزود: این مرکز از امروز تمامی خدمات سی‌سی‌یو و مراقبت‌های ویژه را برای بیماران به‌خصوص بیماران قلبی و عروقی ارائه خواهد کرد.

افزایش ۲ برابری درمانگاه‌های تامین اجتماعی سمنان

مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان در ادامه گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهار درمانگاه وجود داشت اما اکنون تعداد درمانگاه‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی این استان به هشت باب رسیده که نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی دارد.

اکرم گفت: به برکت انقلاب اسلامی خوشبختانه امروز شاهد ارائه خدمات خوبی به مردم به‌خصوص در حوزه بهداشت، درمان و تامین اجتاماعی و انواع پوشش‌های بیمه‌ای هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه سی‌سی‌یو بیمارستان شفای سمنان ۹ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده است.

کد خبر 4702602
تعداد بازدید : 332

ثبت نظر

ارسال