بجنورد میربان همایش خیرین سلامت خراسان شمالی

بجنورد میربان همایش خیرین سلامت خراسان شمالی

خراسان شمالی- رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی از برگزاری نخستین همایش تجلیل از خیرین سلامت استان در آبان ماه به میزبانی شهر بجنورد خبر داد.

شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 3:46

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علیرضا صفاری در نخستین جلسه اطلاع رسانی همایش خیرین سلامت استان اظهار داشت: این همایش با همکاری مجمع خیرین سلامت کشور و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و با حضور دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت و یکی از معاونان وزیر بهداشت برگزار می شود.

صفاری هدف از برگزاری نخستین همایش تجلیل از خیرین خراسان شمالی و ارائه گزارش عملکرد و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی توسط مجمع و دانشگاه و جذب منابع خیرین جدید عنوان کرد.

وی دعوت از خیرین اهل خراسان شمالی ساکن در سایر استان ها و دیگر کشورهای دنیا را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دو نشست هماهنگی با خیرین بجنوردی در تهران و مشهد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این نشست ها از استاندار خراسان شمالی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دعوت می شود تا در جمع خیرین مقیم حضور یابند.

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی اعلام نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی در بخش زیر ساختی و تهیه تجهیزات را از برنامه های محوری همایش تجلیل از خیرین عنوان کرد.

صفاری تصریح کرد: با حضور مدعوین در همایش آبان ماه، چند مرکز ساخته شده توسط مجمع خیرین در بجنورد و شیروان نیز افتتاح می شود.

وی یادآور شد: تاکنون اجرای ۵۰ پروژه در خراسان شمالی پیش بینی شده که ۳۶ پروژه توسط خیرین آماده و تحویل شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه بر جذب کمک های خیرین در مناطق محروم استان به ویژه نقاط مرزی راز و جرگلان تاکید کرد.

دکتر پیمان فیضی اظهار داشت: هدف دانشگاه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و انجمن های خیریه در نقاط محروم به منظور حل معضلات بهداشت و درمان مردم بی بضاعت است.

وی ادامه داد: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی آماده همکاری برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی عام المنفعه است.

وی با بیان اینکه در راستای جذب کمک خیرین سلامت اعلام نیازمندی های سلامت این استان در قالب عکس و فیلم بسیار مهم است، اضافه کرد: کارشناسان روابط عمومی دانشگاه آماده همکاری برای تهیه عکس و کلیپ هستند.

در پایان این جلسه نیز جایزه ده میلیون ریالی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما که بابت ساخت مجموعه ۱۸ قسمتی برنامه سفیر سلامت به همکاران روابط عمومی دانشگاه تعلق گرفته بود به مجمع خیرین سلامت استان خراسان شمالی اهداء شد.

تعداد بازدید : 359

ثبت نظر

ارسال