افزایش جوایز نقدی برگزیدگان جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد/۲ محور جدید در جشنواره

افزایش جوایز نقدی برگزیدگان جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد/۲ محور جدید در جشنواره

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش تا پنج برابری جوایز نقدی اختصاص گرفته به برگزیدگان هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 16:48

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، دکتر بابک نگاهداری با اشاره به برگزاری جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۸ دانشگاه،گفت: در این جلسه مصوب شد جوایز نقدی برگزیدگان هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی تا پنج برابر افزایش یابد.

رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه در سه سطح واحدهای دانشگاهی، استان‌ها و ملی برگزار می‌شود، گفت: مهم‌ترین برنامه‌های ملی دانشگاه آزاد اسلامی شامل برگزاری هفتمین جشنواره فرهیختگان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و برگزاری هفدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری/ علمی است.

وی افزود: در هفته پژوهش و فناوری برنامه‌هایی برای تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر و برگزاری نمایشگاه، جلسات سخنرانی و کارگاه‌های روش‌شناسی تحقیق نیز در واحدها و استان‌ها برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

دکتر نگاهداری خاطر نشان کرد: شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش و فناوری در سال ۹۸ با توجه به سیاست‌های کلان دانشگاه مبنی بر ترویج امر پژوهش و فناوری و تشویق پژوهشگران و فناوران و کارآفرینان، علاوه بر افزایش تا پنج برابری جوایز نقدی اختصاص گرفته به برگزیدگان هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه، رای به افزایش تعداد برگزیدگان نیز در محورهایی مانند مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارآفرین، شرکت‌های دانش‌بنیان، مدارس سما و ... داد و دو محور جدید کرسی نظریه‌پردازی و کرسی ترویجی نیز به تعداد محورهای جشنواره اضافه شد.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این جلسه تمهیدات لازم در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته پژوهش و فناوری که از ۲۳ تا ۲۹ آذر ماه امسال برگزار می‌شود، اندیشیده و تصیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 251

ثبت نظر

ارسال