افتتاح پروژه بازسازی خط تولید داروسازی دکتر عبیدی

افتتاح پروژه بازسازی خط تولید داروسازی دکتر عبیدی

پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید دارو سازی دکتر عبیدی طی مراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد.

سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت 17:8

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر؛ مراسم افتتاح پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید و رونمایی از تولیدات جدید داروسازی دکترعبیدی صبح روز گذشته ۶ مهرماه با حضور محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، غلامحسین مهرعلیان مدیرکل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو و احمد شیبانی رئیس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی در محل برگزار شد. 

در این مراسم محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو در جمع خبرنگاران گفت: با وجود تحریم ها، خوشبختانه داورسازی دکترعبیدی در زمینه تولیدات محصولات جدید و ارتقای کیفیت در شرایط مطلوب قرار دارد و شاهد هستیم که نه تنها از کمپانی های بزرگ داروسازی هیچ کم ندارد بلکه در بسیاری موارد سرآمد هم هست.

وی ادامه داد: به دلیل دقت نظر این واحد صنعتی شرایط GMP داروسازی دکترعبیدی بهتر از کمپانی های دیگر است و به اعتقاد من نتیجه تحریم ها افزایش انگیزه در بین مردم ، نخبگان و صنعتگران بوده است. درنتیجه برنامه هایی که مدیران در داروسازی دکترعبیدی ارائه کردند حکایت از مرجع قرارگرفتن این داروسازی در میان کشورهای خلیج فارس و دیگر کشورهای در سطح منطقه و نقاط مختلف دنیا است.

شایان ذکر است علاوه بر بازدید معاون وزیر بهداشت و مدیران این وزارتخانه از پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید جامدات، شش داروی تولید داخل در حوزه‌های ام اس، دیابت، سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی با نام‌های تجاری جیوماید، نورابکس، نئوراپا، لوتیوا، گلورنتا، الاکوئیت نیز رونمایی شد.

کد خبر 4731718
تعداد بازدید : 434

ثبت نظر

ارسال