افتتاح مرکز بازتوانی قلب اثر بخشی درمان را ۳۰ درصد افزایش می‌دهد

افتتاح مرکز بازتوانی قلب اثر بخشی درمان را ۳۰ درصد افزایش می‌دهد

بیرجند- قائم مقام معاون تحقیقات و فناورزی وزارت بهداشت‌ گفت: اثر بخشی درمان‌های قلبی با افتتاح مرکز بازتوانی قلب در بیمارستان رازی بیرجند حدود ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

شنبه 2 آذر 1398 ساعت 15:10

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از مهر 

 

به گزارش خبرنگارمهر، شاهین آخوندزاده ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز بازتوانی قلب بیمارستان رازی بیرجند اظهارکرد: اقدامات شگفت‌انگیز انجام شده در بیرجند در حوزه علوم‌پزشکی با توجه به سابقه فرهنگی آن عجیب نیست.

قائم مقام معاون تحقیقات و فناورزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان‌کرد: در تمامی دنیا خیران در حوزه آموزش و پژوهش ورود پیدا می‌کنند که این مسئله زمینه‌ساز رونق علم، تحقیق و پژوهش در مراکز دانشگاهی می‌شود.

آخوندزاده با اشاره به فعالیت‌های خیرین در حوزه پژوهش درکشور ادامه‌داد: در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران نیز بنیادی وجود دارد که برای فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی از خیران و نیکوکاران کمک‌هایی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی‌افزود: با توجه به شادابی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به زودی این دانشگاه خود را به سطح دانشگاه‌های تیپ یک خواهد رساند.

قائم‌مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی با اشاره به اینکه هرساله در کشور در اسفند ماه همایش فرهیختگان دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، گفت: با افتتاح مرکز بازتوانی قلب در بیمارستان رازی اثر بخشی درمان‌های قلبی حدود ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

آخوندزاده با اشاره به اینکه درکل دانشگاه‌های تیپ یک و ۵۰ درصد دانشگاه‌های تیپ دوی کشور مرکز بازتوانی قلب فعالیت دارد، یادآور شد: مرکز بازتوانی فلب بیمارستان رازی بیرجند می‌تواند کل شهرستان‌های خراسان‌جنوبی را پوشش دهد.

کد خبر 4778657
تعداد بازدید : 466

ثبت نظر

ارسال