اعطای بورس تحقیقاتی دانشگاه مونستر آلمان به 6 دانشجوی برگزیده دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اعطای بورس تحقیقاتی دانشگاه مونستر آلمان به 6 دانشجوی برگزیده دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رییس دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعطای بورس تحقیقاتی دانشگاه مونستر آلمان به 6 تن از دانشجویان برگزیده این دانشگاه خبر داد.

دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 17:45

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، پروفسور علی گرجی اظهار کرد: پیرو برگزاری سومین همایش بین‌‎المللی التهاب سیستم عصبی۶ نفر از برگزیدگان این همایش برای گذراندن دوره‌های  سه ماهه تحقیقاتی و آموزشی به دانشگاه مونستر آلمان اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: این بورس به مدت سه ماه و در قالب برنامه‌های آموزشی و پژوهشی تنظیم و هزینه بورسیه های دانشجویی (گرنت‌های تحقیقاتی)  آن توسط دانشگاه مونستر آلمان پرداخت می‌شود.

رییس دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این اقدام به‌منظور ایجاد انگیزه برای دانشجویان وترغیب محققین جوان به تحقیق در حوزه علوم اعصاب و حیطه‌های وابسته به آن انجام می شود.

سومین همایش بین‌المللی التهاب سیستم عصبی با هدف بررسی تازه‌ترین یافته‌های تحقیقاتی در زمینه التهاب سیستم عصبی به همت دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کارگروه توسعه و تعالی علوم اعصاب کلان منطقه ۹ آمایشی خرداد ماه امسال به میزبانی این دانشگاه برگزارشد.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در این همایش  از بین ۴۰۰ مقاله رسیده ۲۰۰ عنوان به صورت پوستر و سخنرانی پذیرفته شد که در این میان هیأت داوری مشترک ایرانی و آلمانی از بین پوسترها و سخنرانی‌های ارائه شده  ۶ نفر را جهت گذراندن دوره‌های آموزشی و پژوهشی انتخاب کردند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 394

ثبت نظر

ارسال