استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزیده پنجمین دوره جایزه علامه طباطبایی شد

استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزیده پنجمین دوره جایزه علامه طباطبایی شد

دکتر مهدی بلالی‌مود، استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب عنوان برگزیده در پنجمین دوره جایزه علامه طباطبایی شد.

شنبه 2 آذر 1398 ساعت 13:45

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

آئین تقدیر از برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مرحوم علامه طباطبایی و نخستین دوره اعطای جایزه برگزیدگان آئین‌نامه‌های ادبی و قرآنی به همت بنیاد ملی نخبگان با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، جمعی از اساتید برجسته دانشگاهی برگزار و از دکتر مهدی بلالی مود، پدر سم‌شناسی ایران و استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه ۱۸ استاد دیگر به عنوان اساتید برجسته و ممتاز کشورمان قدردانی شد.

براساس اعلام پایگاه خبری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: رسیدن دوباره ایران به جایگاه تمدنی بزرگ خود و معرفی مجدد کشور به عنوان مهد علم و نوآوری در دنیا، در گرو توجه هرچه بیشتر به نیروی انسانی نخبه و نوآور است.

دکتر سورنا ستاری با بیان اینکه ایجاد تحول در مسیر پیشرفت کشور متکی کردن پایه‌های اقتصاد بر نوآوری و نیروی انسانی خلاق است، افزود: به طور حتم با اتکا به نیروی انسانی

نخبه، نوآور و توجه به منزلت این قشر خلاق، جامعه نیز دستخوش تحولی شگرف خواهد شد و ایران دوباره جایگاه رفیع خود در توسعه و پیشرفت را بازخواهد یافت.

گفتنی است جایزه ملی علامه طباطبایی جایزه‌ای است که از سوی  بنیاد ملی نخبگان و از سال ۱۳۹۰ به استادان ممتاز دانشگاه‌ها  و پژوهشگران برجسته ایرانی اعطا می‌شود.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 521

ثبت نظر

ارسال