ارائه تخفیف خدمات آزمایشگاهی حوزه حمل‌ونقل فضایی به دانشجویان

ارائه تخفیف خدمات آزمایشگاهی حوزه حمل‌ونقل فضایی به دانشجویان

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دانشجویان می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی خدمات آزمایشگاهی حوزه حمل‌ونقل فضایی استفاده کنند.

یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 23:40

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با هدف توسعه و افزایش کیفیت خدمات آزمایشگاهی در کشور راه‌اندازی شده است، تلاش کرده این خدمات را در تمام عرصه‌های علمی بسط دهد.

در حال حاضر فعالیت این شبکه بیش‌تر حوزه‌های علمی را دربر می‌گیرد حوزه‌هایی مانند فنی و مهندسی مانند مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، حوزه‌های زیست‌فناوری و پزشکی مانند داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، حوزه‌های علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره.

در همین راستا شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با توجه به اهمیت توسعه فناوری‌های فضایی در کشور اقدام به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی این خدمات به دانشجویان کرده است.

، رضا اسدی‌فرد با اعلام این خبر توضیح داد: آزمایشگاه مرکزی پژوهشکده سامانه‌های حمل‌ونقل فضایی با هدف حمایت از پروژه‌های دانشجویی، برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، خدمات خود را با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف آزمایشگاه مرکزی پژوهشکده سامانه‌های حمل‌ونقل فضایی ارائه خدمات به بخش پژوهش در داخل کشور است. از این رو این آزمایشگاه اقدام به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی برای تمامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور کرده است.

اسدی‌فرد تصریح کرد: این بخش آزمایشگاهی با مجموعه‌های مختلف صنعتی و پژوهشی از جمله صنایع هوا و فضا، نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، کشتی‌سازی، خودرو، صنایع ریلی و طیف وسیعی از تولیدکنندگان مواد مصرفی جوشکاری، محصولات پلیمری، کامپوزیتی، مواد شیمیایی و شرکت‌های بازرسی شخص سوم ایرانی و خارجی همانند BV، DNV، GL، LR همکاری نزدیک و مستمر دارد.

بنا به گفته اسدی‌فرد، دانشجویان می‌توانند در این طرح از تخفیف ۲۰ درصدی استفاده از خدماتی مانند آزمایشگاه کروماتوگرافی، آزمایشگاه مشخصه‌یابی ذرات و کنترل کیفی مواد و آزمایشگاه آنالیز حرارتی استفاده کنند.

به گفته مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، دریافت خدمات آزمایشگاه خواص مکانیکی فلزات و ترکیبات پلیمری، آزمایشگاه آنالیز عنصری و ساختاری، آزمایشگاه بررسی‌های غیرمخرب، آزمایشگاه متالوگرافی و آزمایشگاه ارتعاشات و کنترل ابعادی از دیگر خدماتی است که در این طرح تخفیفی مدنظر است.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 489

ثبت نظر

ارسال