احداث ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در سال آینده

احداث ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در سال آینده

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از احداث ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

پنجشنبه 12 دی 1398 ساعت 5:23

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از ایسنا 

 

، سعید راد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران گفت: از ۲۳ آبان‌ماه تا ۲۳ آذرماه حدود ۴.۵ تا ۵ درصد افزایش قیمت میوه‌ها را در سطح بازار شاهد بودیم که این موضوع اختلاف قیمت میادین میوه و تره‌بار با سطح شهر را بیشتر کرد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۴۶ میدان و بازار در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران داریم که در برخی محلات همچون حکیمیه و مرزداران سه بازار وجود دارد.

راد تأکید کرد: در جهت توسعه میادین میوه و تره‌بار تا پایان امسال ۱۰ بازار جدید احداث خواهد شد و برای سال آینده نیز ۲۰ بازار اضافه می‌شود. همچنین در حال حاضر سه مرکز عرضه دام زنده در تهران وجود دارد که یک مرکز دیگر تا پایان سال اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۵۰ درصد میوه و تره‌بار تهران توسط این سازمان تأمین می‌شود، اظهار کرد: بی‌تردید اگر محصولات با قیمت پایین‌تری به ما داده شود ما استقبال می‌کنیم و آمادگی عرضه آن‌ها را در میادین داریم. در حال حاضر بالاترین قیمت گوشت گوساله در میادین ۶۵ هزار و ۴۰۰ تومان است و برای گوشت گوسفندی نیز ۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: مدیریت زمان، صرفه‌جویی در وقت و اطمینان خرید از فلسفه‌های اساسی وجود سازمان میادین میوه و تره‌بار است و قطعا نظارت‌های ما نیز در راستای تحقق این اهداف افزایش پیدا خواهد کرد. ما تلاش خواهیم کرد توسعه بیشتر میادین را محقق کنیم تا مردم در نزدیک‌ترین محل بتوانند خرید خود را انجام دهند.

راد ادامه داد: ۸۰ جایگاه تنظیم بازار برای شب عید و عرضه محصولات تنظیم بازاری داشتیم. در حال حاضر نیز با انجمن خرما توافقی انجام شده که با قیمت تعیین شده خرما در جایگاه‌های ما عرضه شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با تأکید بر تحقق نظم در میدان مرکزی بهمن گفت: در حال حاضر ورودی و خروجی تمام کالاها را به ساعت و دقیقه داریم.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 329

ثبت نظر

ارسال